نگرشی تشکیکی به مفهوم قرآنی «راسخان در علم»
کد خبر: 3857855
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

نگرشی تشکیکی به مفهوم قرآنی «راسخان در علم»

کانون خبرنگاران نبأ ــ کرسی ترویجی نگرشی تشکیکی به مفهوم قرآنی «راسخان در علم» به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و با همکاری هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در شهر مقدس قم برگزار می‌‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی و مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) کرسی ترویجی، نگرشی تشکیکی به مفهوم قرآنی «راسخان در علم» را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسعدی، دانشیار گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه کننده این کرسی در نظر دارد نگرش تشکیکی به مفاهیم قرآن و نگاه جامع به روایات تفسیری مرتبط وجه تمایز را مورد بررسی قرار دهد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود تاج‌آبادی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود طیب حسینی، ناقدان و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمرزاده،  دبیر علمی این کرسی ترویجی هستند.

کرسی نگرشی تشکیکی به مفهوم قرآنی «راسخان در علم» امروز، ۲۷ آبان‌ماه از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۷:۱۵ در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) واقع در میدان معلم قم برگزار می‌شود.

محمد قاسمی

انتهای پیام
captcha