چهارمحال و بختیاری ۱۰ درجه سردتر می‌شود
کد خبر: 3857966
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

چهارمحال و بختیاری ۱۰ درجه سردتر می‌شود

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: روزهای ۳‌شنبه، ۴شنبه و ۵شنبه دمای هوای استان ۸ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردتر می‌شود.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ درجه سردتر می‌شود

مهرداد قطره در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: ارتفاع برف در ایستگاه‌های هواشناسی کوهرنگ ۴۰ سانتی‌متر، فارسان ۳۵ سانتی‌متر، شهرکرد ۱۴ سانتی‌متر و سایر نقاط استان از ۴۰ تا ۱۲ سانتی‌متر رسیده است که تنها در شهرستان‌های لردگان، اردل و مالخلیفه بارش باران وجود داشت.

وی افزود: سامانه بارشی در حال عبور از استان بوده که تا غروب امروز امکان بارش پراکنده برف و باران در برخی از نقاط استان وجود دارد و تا پایان هفته جاری بارشی در سطح استان پیش‌بینی نشده است.

قطره گفت: روزهای ۳‌شنبه، ۴شنبه و ۵شنبه دمای هوای استان ۸ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد سردتر می‌شود و به دلیل کاهش دمای هوا برای روزهای ۳شنبه و ۴شنبه در برخی از نقاط استان، احتمال یخ‌بندان و مه صبحگاهی دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه متوسط بارش استان از ابتدای مهرماه تاکنون به ۴۷ میلی‌متر رسیده است، خاطرنشان کرد: علی‌رغم بارش‌های موثر در استان، میزان بارندگی‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۷ درصد کاهش و نسبت به میانگین بلندمدت ۳۵ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام
captcha