آموزش ۲ هزار قرآن‌آموز در دوره‌های تخصصی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3858163
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

آموزش ۲ هزار قرآن‌آموز در دوره‌های تخصصی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی کرمانشاه از آموزش بیش از ۲ هزار قرآن‌آموز در دوره‌های تخصصی و عمومی قرآن در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از آموزش 2 هزار قرآن‌آموز در دوره‌های تخصصی و عمومی قرآن در کرمانشاه خبر داد و گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآن طی 6 ماهه ابتدای سال 98 با جذب علاقه‌مندان در مسیر درک مفاهیم قرآن گام‌های مؤثری برداشتند که شایسته تقدیر است.

وی افزود: افراد آموزش دیده در این دوره‌ها در سنین مختلف در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، رشته ترجمه، مفاهیم، تفسیر و قرائت در سطوح مختلف شرکت کردند و گواهینامه دریافت کردند.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: در رشته روخوانی و روان‌خوانی سطح یک تعداد، 300 آقا و 650 بانو و در رشته روخوانی و روان‌خوانی سطح دو، 80 آقا و 157 بانو و در سطح سه رشته روخوانی و روان‌خوانی بیش از 100 بانو شرکت داشتند.

رئیس اداره امور قرآنی استان اظهار کرد: در رشته ترجمه سطح یک، 160 بانو و در دوره آموزش تخصصی در رشته‌های قرائت سطح چهار 5 بانو، در قرائت سطح 5 نیز 10 بانو و در دوره آموزش تفسیر قرآن‌کریم نیز 8 بانو حضور داشتند. در جلسات شاخص تفسیر قرآن کریم 15 بانو و دوره یک‌روزه کارگاه سبک زندگی قرآنی 50 بانو آموزش دیدند.

وی گفت: در نیمه دوم سال نیز علاقه‌مندان به یادگیری قرآن‌ کریم در رشته‌های مختلف قرآن در شهرستان‌های مختلف استان درحال فراگیری و آموزش قرآن‌ کریم هستند.

انتهای پیام
captcha