برگزاری نمایشگاه‌ عکس بسیج در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3859132
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

برگزاری نمایشگاه‌ عکس بسیج در خراسان‌جنوبی

گروه فرهنگی ـ فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برنامه‌های این پایگاه در هفته بسیج خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های عکس بسیج در محل نمایشگاه کتاب خراسان‌جنوبی، ۳ لغایت ۸ آذرماه برپا خواهند بود.

برگزاری نمایشگاه‌ عکس بسیج در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی سیدعلی زمزم بیان کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین و اجرای نمایش‌هایی با محتوای ترویج فرهنگ بسیج، از جمله برنامه‌های ما است.

وی به اجرای تئاتر زیرسایه نارنج به مدت ۱۰ شب اشاره کرد و افزود: این تئاتر از ۵ آذر ماه جاری در محل تماشاخانه پروفسور کامیابی مسک به روی صحنه خواهد رفت.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: تئاتر زیر سایه نارنج به کارگردانی حسین یوسفی و نویسندگی مشترک حسین یوسفی و فاطمه حکایت پشت پرده انسان‌هایی با رشادتی همچون آوینی‌هاست که جان بر کف برای آگاه‌سازی جهان از ظلم و ستم پا به عرصه نهادند.

زمزم یادآور شد: در این نمایش احمد نادی مقدم، حسین یوسفی، مهدی ابراهیمی، قائم بابایی، حامد خسروی و سهیل شایق به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دستیار کارگردان و طراح پوستر و بروشور این نمایش احسان محمودی، طراح صحنه، لباس و نور؛ حسین یوسفی، نورپرداز و صداپرداز؛ سپهر ناصری، موسیقی؛ احمد قویم، سروش سعادت‌فر و بهمن احمدی هستند.

 

انتهای پیام
captcha