اجرای طرح «شفا» جهت کمک به بیماران صعب‌العلاج نیازمند
کد خبر: 3859254
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

اجرای طرح «شفا» جهت کمک به بیماران صعب‌العلاج نیازمند

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان اجرای «طرح شفا» از سوی این نهاد به‌منظور حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در قالب طرح شفا حمایت مالی و تأمین بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج را عهده‌دار شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سهراب روستایی قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان امروز یکشنبه، 3 آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۵۸۸ بیمار صعب‌العلاج و ۲۵۱ بیمار خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: این بیماران درزمینه پرداخت هزینه‌های درمانی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

وی افزود: بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد شامل ۱۸ گروه از بیماران ازجمله افراد دارای بیماری‌های شدید پوستی، بیماری‌های شدید داخلی، انواع سرطان، پیوند اعضاء، انواع سندروم‌ها، بیمارهای قلبی و عروقی، دیابت مزمن و عوارض ناشی از آن، بیمارهای مادرزادی، بیمارهای شدید ریوی و بیمارهای عفونی هستند.

روستایی با بیان اینکه بیماران خاص تحت حمایت شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام‌اس، دیالیز و پیوند کلیه هستند که کمیته امداد با پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی این بیماران از آن‌ها حمایت می‌کند بیان کرد: ۸۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در هفت‌ماهه امسال برای درمان بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان به اجرای «طرح شفا» توسط این نهاد به‌منظور حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در قالب طرح شفا حمایت مالی و تأمین بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج که نیازمندی آن‌ها به تأیید اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد رسیده است را عهده‌دار شوند.

وی اظهارکرد: در قالب طرح شفا فرد می تواند به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص،در حد توان مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند، پرداخت کند و با کمک خود گوشه ای از درد و رنج این خانواده ها را کاهش دهند.

روستایی به بالا بودن هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج و خاص اشاره کرد و از خیران و مردم نیکوکار خواست با مشارکت در طرح شفا کمیته امداد را در پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران یاری کنند و گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را به شماره‌حساب ۰۱۱۲۶۷۴۰۱۴۰۰۷ بانک ملی با شناسه پرداخت ۸۸۰۳۱۹۰۲۵ نزد صندوق امداد ولایت و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ بانک ملی به نام کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام
captcha