اختصاص100 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح سد گلورد نکا‎
کد خبر: 3859859
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

اختصاص100 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح سد گلورد نکا‎

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از اختصاص هزار میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت بحران برای آبگیری کامل سد گلورد از سوی هیئت وزیران با پیگیری‌های استاندار خبر داد.

اختصاص100  میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح سد گلورد نکا‎به گزارش ایکنا مازندران، مهدی راز جویان در جمع خبرنگاران از تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار برای سد گلورد از سوی هیئت وزیران خبر داد.

وی افزود: در پی جاری شدن سیل در اسفندماه ۹۷ و فروردین ماه ۹۸ در مازندران و به بار آمدن خسارات قابل ملاحظه به بخش‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و زیربنایی این موضوع در جلسه ستاد بحران مطرح شد.

رازجویان تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار مازندران، هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به وزارت نیرو برای آبگیری کامل سد گلورد در راستای مدیریت هر چه بهتر بحران در مازندران موافقت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران اظهار کرد: دولت این تصمیم را به خاطر اهمیت و ضرورت نقش این پروژه در پیشگیری از سیل‌های آتی و حوادث غیرمترقبه، احداث راه و برقراری ارتباط جاده‌ای روستا‌های بالادست اتخاذ کرد.

انتهای پیام
captcha