فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام منتشر شد
کد خبر: 3859883
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
شهبازی:

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام منتشر شد

گروه فرهنگی - رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام از انتشار فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در ایلام خبر داد و گفت: اصحاب رسانه‌ استان ایلام می‌توانند تا 25 آذر در پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت کنند.

فراخوان پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام منتشر شد
سامی شهبازی، رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام امروز پنجم آذر ماه در گفت و گو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان ایلام، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی با هدف کمک به ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای ،تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر وایجاد تحرک ونشاط درحوزه رسانه‌ای استان برگزار می‌کند.
وی از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شاغل هستند دعوت کرد تا آثار برتر خود را از اول آذر 1397 تا 28 آذر 1398 را در یکی از رسانه‌های  استان منتشر می‌شود را تا ۲۵آذر ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.
رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام درباره شرایط شرکت در جشنواره، گفت: آثار ارسالی باید در محدوده موضوعات " دفاع مقدس وجبهه مقدس، اقتصادمقاومتی ورونق تولید، مبارزه با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های محرومیت زدایی و مسائل صنفی باشد.
شهبازی با بیان اینکه بخش ویژه جشنواره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اختصاص یافته است، تصریح کرد: در بخش استانی نیز علاقمندان می‌توانند آثاری را که در زمینه  «اربعین درآئینه رسانه» ، «سوادرسانه‌ای» و «بسیج رسانه درجنگ نرم» منتشر کرده‌اند به دبیرخانه ارسال کنند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان آثار خود را در قالب‌های عکس، یادداشت، کاریکاتور، موشن گرافی، فیلم کوتاه، سر مقاله، گزارش و خبر ارسال کنند.
رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام اظهار کرد: تمام روزنامه‌نگاران فعال در رسانه‌ها، نمایندگی نشریات و خبرگزاری‌های سراسری و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استانی واهالی قلم ونویسندگان دارای شرایط می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
به گزارش ایکنا، شرایط زیر برای شرکت در این جشنواره در فراخوان آمده است:
فقط آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند؛ که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیأت نظارت بر مطبوعات باشد.
متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر درجشنواره شرکت کنند .
آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن که اثر ارسالی را مدیرمسئول تأیید نماید؛ و آثاری که دارای نام مستعار هستند، شرکت داده نخواهند شد؛ و همه ی آثار باید دارای مشخصات کامل نام رسانه منتشر شده باشند.
ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر از طریق ارسال روی سایت، تحویل حضوری و یا پست و ارسال آن به نشانی دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر امکان پذیر خواهد بود.
متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند.
در هر یک از رشته‌های بخش اصلی جشنواره یک نفر به عنوان نفر برتربرگزیده می‌شود.
آثاری که در ضمایم استانی نشریات سراسری و خبرگزاری‌ها منتشر شده‌اند، مشروط به داشتن پروانه نمایندگی در زمان انتشار اثر، اجازه شرکت در جشنواره را دارند.
فعالان عرصه رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اینترنتی معتبر و دارای مجوز دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، و سایر مؤسسات علمی، نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و مطابق با بازه‌ی زمانی و موضوعات ذکرشده، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
متقاضیان می توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس: jashnvarehabozarilam@gmail.com ارسال  و یا به آدرس پستی مندرج در ذیل پست نمایند.
به آثاری که پس از انقضای مهلت مقرر، یعنی (۹۸/۹/۲۵) به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
به آثاری که قبلا" درجشنواره‌ ابوذر حائز رتبه شده‌اند، در این جشنواره ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پیگیری وضعیت آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره تا مشخص شدن نتایج نهایی، فقط از طریق مراجعه به دبیرخانه جشنواره مطبوعاتی ابوذر امکانپذیر است.
آدرس دبیرخانه: ایلام، چهارراه سیدالشهداء(ع)، سازمان بسیج رسانه استان ایلام، دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر استان ایلام
انتهای پیام
captcha