زنجان، نخستین استان در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان است
کد خبر: 3860364
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

زنجان، نخستین استان در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان گفت: مردم زنجان بار دیگر ثابت کردند که همیشه در صف اول حمایت از منویات مقام معظم رهبری و نیز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند و بعد از راهپیمایی مردم زنجان، سایر شهرهای ایران از جمله تبریز در این اقدام دشمن‌شکن حضور بصیرت‌مندانه یافتند.

زنجان، نخستین استان در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: بسیجیان همواره در صحنه‌هایی که لازم و ضروری بوده سینه سپر کرده‌اند که حضور ارزشمند آنها در عرصه‌های کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان، صنعت و بخش‌های مهم علمی از جمله آنها بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار و بسیجیان در کنار هم توانستند فتنه‌های گوناگون دشمنان در سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ را دفع کنند، بیان کرد: مردم ولایتمدار زنجان با تقدیم سه هزار شهید به انقلاب و به عنوان شهر دریادلان نخستین شهری بود که در سطح کشور با هوشیاری و آگاهی از فتنه‌های شوم دشمنان در صحنه حاضر شدند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: مردم زنجان بار دیگر ثابت کردند که همیشه در صف اول حمایت از منویات مقام معظم رهبری و نیز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و خواهند بود و همه به عینه دیدند که بعد از راهپیمایی مردم زنجان، سایر شهرهای ایران از جمله تبریز نیز به ترتیب در این اقدام دشمن‌شکن حضور بصیرت‌مندانه یافتند.

وی به سالروز شهادت دکتر مجید شهریاری اشاره کرد و گفت: شهید شهریاری از نام‌آوران عرصه علمی کشور است که از دیار غواصان دریادل و پایتخت شور و شعور حسینی، داشته‌های علمی خود را تقدیم نظام کرد و در این راه سرافرازانه شربت شهادت نوشید.

خطیب نمازجمعه زنجان با اشاره به روز همبستگی با مردم مظلوم، ادامه داد: موضوع فلسطین محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نبوده، بلکه مسئله بزرگ جهان اسلام به‌شمار می‌رود، از این رو موضع ما نیز در این زمینه کاملا روشن است و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ‌گاه مردم مظلوم فلسطین را تنها نگذاشته و آن‌ها را فراموش نخواهند کرد.

وی از شهید آیت‌الله مدرس به‌عنوان فردی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید این شخصیت برجسته را الگوی خود قرار دهند، یاد کرد و گفت: در خصوص کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی، همیشه موضع روشن و ثابتی داشته‌ام و آن این بوده که بعد از تایید هر کاندیدایی توسط شورای نگهبان، کاندیداهای تایید شده نسبت به جمع‌آوری آرا از مردم اقدام کنند و من خود هیچ نظری بر هیچ‌کدام از کاندیداها ندارم.

خاتمی همچنین به سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: تاریخ گواه این مهم است که دوران عمر بابرکت این امام همام همواره با سختی‌ها و مشقات زیادی همراه بود و در نهایت به عصر غیبت منجی عالم بشریت ختم شد.

انتهای پیام
captcha