به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، غلامرضا عوضزاده با حکم استاندار خراسان شمالی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بجنورد منصوب شد.
پیش از این بهمن شیردل این مسئولیت را به مدت ۴ ماه برعهده داشت.
در حکم غلامرضا عوض زاده آمده است:
نظر به مراتب تعهد، توانمندی و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بجنورد منصوب می شوید.
امید است در سایه الطاف الهی و با بهره مندی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای مدظله العالی و در راستای اهداف و سیاست های متعالی دولت خدمتگزار و ریاست محترم جمهور، با رعایت ضوابط و مقررات قانونی و بهره گیری از تجربیات ظرفیت های موجود جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.