عیادت تعدادی از مسئولان امور قرآنی از استاد «موسوی‌قهار»
کد خبر: 3861637
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

عیادت تعدادی از مسئولان امور قرآنی از استاد «موسوی‌قهار»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جمعی از مسئولان قرآنی کشور با حضور در بیمارستان توس تهران از استاد پیشکسوت، موسوی‌قهار، عیادت کردند.

عیادت تعدادی از مسئولان امور قرآنی از استاد «موسوی‌قهار»به گزارش ایکنا؛ در پی بیماری استاد سیدقاسم موسوی‌قهار که چند روزی است در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است، روز سه‌شنبه، 12 آذرماه، سیدعلی سرابی، قائم‌مقام شورای عالی قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن‌ الکریم و برخی از مدیران این سازمان، با مراجعه به بیمارستان توس، ضمن ملاقات با این پیشکسوت عرصه دعا و مناجات، از آخرین وضعیت درمانی ایشان مطلع شدند.

در حاشیه این عیادت، سیدعلی سرابی با تکریم جایگاه رفیع استاد موسوی‌‌قهار، ایشان را از نوابغ عرصه دعاخوانی کشور برشمرد و گفت: صدها دقیقه آثاری که از این استاد گرانقدر تولید و مکرر از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود، در کمال خلوص و بدون هیچگونه چشم‌داشت مادی بوده و قطعاً این آثار از سرمایه‌های هنری و فرهنگی ایران اسلامی است.

وی در مورد فرایند درمان و همچنین، خدماتی که از طرف جامعه قرآنی در این مورد ارائه شده است، اظهار کرد: ایشان دین بزرگی بر گردن جامعه فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی کشور دارد، لذا هر کاری که توسط نهادهای ذیربط انجام شود، وظیفه است و همه ما باید به وظیفه خود عمل کنیم. در همین راستا طی هماهنگی انجام شده توسط شورای عالی قرآن با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هزینه‌های درمانی استاد موسوی ‌قهار در بیمارستان قبلی پرداخت شده است. در ادامه سیر درمانی ایشان نیز با اهتمام سازمان صدا و سیما، تمامی هزینه‌های درمان استاد در بیمارستان جدیدی که به آن منتقل شده‌اند توسط سازمان، تأمین خواهد شد.

سرابی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با عنایت خداوند متعال و دعای مردم شریف، هرچه زودتر شاهد سلامتی کامل استاد موسوی‌ قهار باشیم.

انتهای پیام
captcha