تجلیل از 50 قرآن‌آموز مؤسسه طارق تبریز
کد خبر: 3861794
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

تجلیل از 50 قرآن‌آموز مؤسسه طارق تبریز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز، در مراسم اختتامیه ترم پاییز، از قرآن‌آموزانش تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع)، مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی ترم پاییز و افتتاحیه ترم زمستان  مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق در شهرستان تبریز، برگزار شد.

این مراسم با برنامه‌های متنوعی صبح روز پنجشنبه، 14 آذرماه با حضور خانم‌های قرآن‌آموز در مکان مؤسسه به نشانی تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، روبه‌روی مسجد سالار شهیدان کوچه سالار، برپا شد.

از جمله برنامه‌های این مؤسسه، تلاوت «جلالی»، یکی از بانوان قاری مؤسسه و ارائه محفوظات از سوی محدثه وحیدی از حافظان قرآن بود. ابراهیم لایقی، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز نیز سخنرانی داشت.

در پایان این مراسم از 50 نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ مؤسسه و 8 قرآن‌آموز برتر دوره آموزش ترم پاییز تجلیل شد. همچنین در بعد از ظهر نیز برنامه‌ای ویژه آقایان برپا شد.

دوره‌های آموزش ترم پاییز شامل حفظ مقدماتی، مفاهیم و تدبر، احکام، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، فصیح‌خوانی و غیره از ابتدای مهرماه آغاز شد و ترم زمستان هم از 17 آذر آغاز و تا 26 بهمن‌ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha