جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان برگزیدگان خود را شناخت/ حضور کمرنگ قاریان استانی
کد خبر: 3862032
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

جشنواره تلاوت‌های مجلسی خوزستان برگزیدگان خود را شناخت/ حضور کمرنگ قاریان استانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خوزستان بیان کرد: خوب بود قاریان استان شرکت فعال‌تری داشته باشند؛ این شرکت نکردن‌ها به ضرر جامعه قرآنی استان خواهد بود، به هر حال جشنواره تلاوت‌های مجلسی به‌خوبی برگزار شد و فردی هم که از سوی مردم به‌عنوان نفر اول برگزیده شد توانایی رقابت در سطح کشوری را دارد.

جشنواره

سیدجاسم موسوی، دبیر استانی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، بیان کرد: این جشنواره در یکی از جلسات خانگی شهرستان شادگان با هدف تمرکززدایی از فعالیت‌های قرآنی از مرکز استان و بهره‌مندی از استعدادهای شهرهای دیگر خوزستان در فضایی بسیار مناسب برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی، 5 قاری از اهواز و شادگان شرکت کردند، گفت: قاریان دیگری از سوسنگرد و خرمشهر هم متقاضی شرکت در جشنواره بودند اما به دلایلی نتوانستند در محل جشنواره حاضر شوند.

موسوی بیان کرد: مردم و حاضران در جشنواره با رأی خود حسین مجدمی را به‌عنوان نفر اول، سیدفواد شوکاوی را به‌عنوان نفر دوم و هادی سلمانیان را به‌عنوان نفر سوم انتخاب کردند؛ همچنین جایزه نفر اول 500 هزار تومان، جایزه نفر دوم 300 هزار تومان و جایزه نفر سوم 200 هزار تومان بود.

این قاری بین‌المللی استان خوزستان افزود: این انتخاب دقیقاً با رأی مردم صورت گرفت چون تأثیر رأی هیئت نظارت بر نتیجه نهایی یک دهم است. ضمناً نفر نخست جشنواره در دی‌ماه به‌منظور شرکت در مرحله کشوری به تهران سفر می‌کند.

دبیر استانی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در خوزستان شرایط برگزاری جشنواره را خوب توصیف کرد و افزود: تلاوت همه قاریان خوب بود و مردم هم استقبال مطلوبی کرده بودند و مکان برگزاری هم از لحاظ زیرساختی مناسب بود. همچنین به 10 نفر از حاضران در مجلس هم هدایای نقدی اهدا شد.

وی بیان کرد: آنچه که در اینجا می‌توان گفت این است که خوب بود قاریان استان شرکت فعال‌تری داشته باشند؛ کما اینکه خبر برگزاری این جشنواره از یک هفته قبل در خبرگزاری ایکنا منتشر شد، تبلیغات محیطی در شهر هم انجام شد، در شبکه‌های اجتماعی هم اطلاع‌رسانی گسترده‌ای داشتیم. این شرکت نکردن‌ها به ضرر جامعه قرآنی استان خواهد بود. به هر حال جشنواره تلاوت‌های مجلسی به‌خوبی برگزار شد و فردی هم که از سوی مردم به‌عنوان نفر اول برگزیده شد توانایی رقابت در سطح کشوری را دارد.

موسوی بیان کرد: چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان خوزستان با نظارت داوود جعفری از تهران و جاسم حسینی‌زاده از خوزستان همراه بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۲:۲۹
0
0
با سلام و دعای خیر .با توجه به اینکه مرکزیت استان اهواز هست اما متاسفانه مسئول برگزار کننده مسابقات شادگان رو انتخاب کرد که با بعد مسافت از مرکز شهر تا شادگان قریب به ۸۰ کیلومتر فاصله هست ..دلیل این کار هم این هستش که سید جاسم موسوی مسئول برگزاری این مسابقات چونکه اصالتاً شادگانی هستن اینکار رو کردند...
لذا فارغ از این تبعیض متاسفانه کلیه قاریان استان از همچین برگزاری مسابقه ای ناراضی و اعتراضشون را اعلام مینمایم.با تشکر
captcha