اغتشاش‌گران قصد سوءاستفاده از مطالبات مردمی را دارند
کد خبر: 3862090
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

اغتشاش‌گران قصد سوءاستفاده از مطالبات مردمی را دارند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه پلدشت گفت: اغتشاشگران آبان‌ماه ۹۸ پس از پایان این غائله با خودنمایی در فضای مجازی قصد سوءاستفاده از مطالبات مردمی را دارند.

اغتشاشگران از طریق فضای مجازی قصد سوءاستفاده از مطالبات مردمی را دارندبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، روز جمعه، ۱۵ آذر در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت، با اشاره به اینکه آشوبگری مجازی، چهره‌ای دیگر از جنگِ شناختی است، گفت: اغتشاشات آبان ۹۸، در کمتر از ۷۲ ساعت جمع شد، اما گویا طراحان این آشوب هوشمند، سناریوهای دیگری را هم آماده اجرا داشتند، در حال حاضر و پس از گذشت بیش از 10 روز از پایان غائله، این افراد به میدان فضای مجازی مجازی آمده‌اند تا خودنمایی کنند و از این طریق مطالبات مردم را فرصت‌طلبانه برای پروژه‌های بعدی جهت بدهند.

وی با بیان اینکه بیانات حکیمانه رهبری، حضور بهنگام مردم، اقدام به موقع حاکمیت در محدودسازی اینترنت و عملیات واکنش سریع نیروهای امنیتی و انتظامی، موجب شد دو اتفاق بیفتد از جمله اینکه امکان ارتباط و تقویت سازماندهی آشوب دچار اختلال شود و همچنین فازهایی که قرار بود همزمان با هم رخ دهد به تأخیر بیفتد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: دین مبین اسلام به‌عنوان جامع‌ترین راهنمای بشر برای همه امور طرحی کامل و متعالی ارائه داده که یکی از این حوزه‌ها نقش انسان در تعیین سرنوشت اجتماعی خویش است و در این راستا نیز شرکت در انتخابات و برگزیدن اصلح، یکی از مصادیق بارز تعیین سرنوشت به‌شمار می‌رود.

انتخاب نماینده اصلح به اعتلای کشور می‌انجامد

حجت‌الاسلام طالبی تصریح کرد: با توجه به این آیات و روایت می‌توان با انتخاب اصلح برای حضور در خانه ملت شاهد ‌وضع قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن به بهترین نحو بود که در نهایت اعتلای کشور اسلامی را به همراه دارد.

وی با اشاره به افتضاح استیضاح ترامپ گفت: مجلس نمایندگان آمریکا روز ۹ آبان قطعنامه‌ای برای رسمیت بخشیدن به فرآیند تحقیقات در مورد پرونده استیضاح دونالد ترامپ تصویب کرد. اگرچه دموکرات‌ها تلاش زیادی می‌کنند تا استیضاح ترامپ را به سرانجام برسانند و از این طریق مسیر را برای پیروزی خود در انتخابات هموار کنند، اما بعید به نظر می‌رسد که توفیق چندانی در این راستا به دست بیاورند.

وی اظهار کرد: به اعتقاد برخی تحلیل‌گران با توجه به اینکه جمهوری‌خواهان در مجلس سنا اکثریت کرسی‌ها را در اختیار دارند و از سوی دیگر، قاضی کل دیوان عالی آمریکا از سوی رئیس جمهور تعیین می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت برکناری ترامپ تقریباً منتفی است.

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو افزود: روز دانشجو در ایران اسلامی، ماهیتی ضداستکباری و ضدآمریکایی دارد و چهار ماه پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد ریچارد نیکسون، معاون رئیس جمهور آمریکا برای تقویت حکومت سرکوبگر پهلوی به ایران آمد، این سفر با اعتراضات شدید دانشجویی مواجه شد که در نتیجه این سفر، سه نفر از دانشجویان در این واقعه به دست عوامل رژیم به شهادت رسیدند.

وی گفت: این واقعه باعث شد تا در سال‌های ۱۳۳۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی خاطره شهدای این روز گرامی داشته شده و در فضای خفقان قبل از انقلاب، در دانشگاه‌های کشور تجمعات و تظاهرات ضداستکباری و ضداستبدادی برگزار شود.

حجت‌الاسلام طالبی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این روز به نام روز دانشجو نام گرفت و هر ساله این مناسبت در دانشگاه‌ها گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام
captcha