موضع‌گیری رهبری در اتفاقات اخیر، کشور را از فتنه نجات داد
کد خبر: 3862098
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

موضع‌گیری رهبری در اتفاقات اخیر، کشور را از فتنه نجات داد

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت ایلام بر نظارت بیشتر بر بازار تأکید کرد و گفت: مدیریت هوشمندانه و موضع‌گیری به موقع رهبر معظم انقلاب درباره اتفاقات اخیر، کشور را از تلاطم و فتنه به درستی نجات داد.

موضع گیری هوشمندانه رهبری در اتفاقات اخیر، کشور را از فتنه نجات داد

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، امام جمعه موقت ایلام امروز، 15 آذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه حادثه اخیر فتنه‌ای بود که نظام و انقلاب را هدف قرار داده بود و دشمنان با آمادگی قبلی وارد شدند، اظهار کرد: باید با تمام وجود قدردان رهبر معظم انقلاب بود که با تمام وجود و تدبیر به موقع جلوی فتنه را گرفتند.

وی افزود: یک بار دیگر شاهد تجلی مدیریت هوشمندانه و موضع‌گیری به موقع رهبر معظم انقلاب درباره اتفاقات اخیر کشور بودیم، موضع‌گیریی که با بیانات ارزشمند ایشان کشور را از تلاطم و فتنه به درستی نجات داد.

امام جمعه موقت ایلام گفت: در طول بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب، دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به این نظام الهی دریغ نکردند اما درایت رهبری و وحدت و انسجام ملی، باعث خنثی شدن تمام دسیسه‌های سازمان یافته آنان شد

مرادبیگی تاکید کرد: دشمنان می‌دانند ایمان و اعتقاد نیروی محرکه نظام اسلامی است و مردم با وجود همه مشکلات پای انقلابشان ایستاده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر نظارت قیمت‌ها در بازار اضافه کرد: نباید بهانه افزایش قیمت‌ها در بخش‌های مختلف شود، باید فضای بازار به‌خوبی مدیریت شود تا بخشی از دغدغه‌های مردم در پی افزایش قیمت بنزین و تأثیر آن بر نرخ کالاهای مختلف کاهش یابد.

امام جمعه موقت ایلام همچنین به فرا رسیدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت: این روز بسیار ارزشمند است، دانشجو باید به مرزهای دانش برسد و دنبال تولید علم باشد.

مرادبیگی در پایان تصریح کرد: دانشگاه‌ها بدانند که بخش قابل توجه نگاه مردم به دانشگاه‌ها است و در بخش اجرایی کشور را باید پوشش دهند.

انتهای پیام
captcha