برگزاری مسابقه «نقش روحانیان در دفاع مقدس» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3862181
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

برگزاری مسابقه «نقش روحانیان در دفاع مقدس» در کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه فرهنگی ــ مسئول سازمان نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیان در دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «نقش روحانیان در دفاع مقدس» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی، مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 16 آذرماه در جمع خبرنگاران، گفت: نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع نقش روحانیان در دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد در دو بخش نقاشی کودک و دلنوشته کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه با مشارکت اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌و‌بویراحمد، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بیان کرد: قشر روحانی با ایجاد روحیه استقامت و مقاومت در دشواری‌های ناشی از جنگ و امید دادن و اطمینان به تحقق وعده‌های الهی، نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کردند.

حجت‌الاسلام جهانبخشی تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی زمینه آشنایی هر چه بیشتر نسل‌های جدید با رشادت‌ها و فداکاری‌های قشر روحانی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام
captcha