هجرت حضرت معصومه(س) به قم تمدن‌ساز بود
کد خبر: 3862204
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
امام جمعه کوهبنان:

هجرت حضرت معصومه(س) به قم تمدن‌ساز بود

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: هجرت حضرت معصومه(س) تمدن‌ساز بود، لذا زمینه رسوایی دشمنان را رقم زد؛ ایشان سرزمین علم‌پرور و عالم‌پرور قم را احیا کرد تا زمینه برای قیام علیه حکومت‌های ظلم و جور از قم مهیا شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 15 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و گرامیداشت سالروز وفات کریمه اهل بیت(ع)، گفت: حضرت معصومه(س) بانوی بررگواری است که به خاطر بندگی خدا توفقیات فراوانی داشت؛ ایشان پس از سفر امام رضا(ع)، به ایران آمدند تا ولایت‌مداری خود را به همگان بیان کنند و با کسب معرفت از محضر امام خویش، بصیرت را در بین مردم منتشر کند.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد: هجرت حضرت معصومه(س) تمدن‌ساز بود، لذا زمینه رسوایی دشمنان را رقم زد؛ ایشان سرزمین علم‌پرور و عالم‌پرور قم را احیا کرد تا زمینه برای قیام علیه حکومت‌های ظلم و جور از قم مهیا شود.
وی اظهار کرد: زیارت حضرت معصومه(س) با بصیرت و معرفت باعث می‌شود بهشت بر انسان واجب شود.
خطیب جمعه کوهبنان با گرامیداشت ۱۶ آذرماه، روز دانشجو و یاد و خاطره شهدای دانشجو سال ۳۲ در اعتراض به حضور آمریکایی‌ها، گفت: جنبش دانشجویی، جنبشی عدالت‌خواه، ضد استبداد و همیشه حققیت‌طلب است.
حجت‌الاسلام جعفری با بیان اینکه دشمنان در صدد بوده و هستند تا دانشگاه را پایگاه خود قرار دهند، با استناد به کلام حضرت امام خمینی(ره)، افزود: دانشجویان ذخایر این ملت هستند، لذا سعادت یک مملکت کلیدش به دست معلم و دانشجو است؛ هدف دشمن برای نفوذ در دانشگاه‌ها تربیت افراد فاسد است تا وابستگی فکری ایجاد کنند.
امام جمعه کوهبنان با استناد به مطالبه مقام معظم رهبری، گفت: در زمینه اقتصاد، کشور باید ایمن باشد و تنها وابسته به نفت نباشیم و به کار و تولید داخلی اهمیت بدهیم؛ حمایت از کارگر و تولید داخلی و امیدبخشی به تولیدکننده را مد نظر قرار دهیم.
وی با اشاره به سالروز بمباران شهر ایلام و شهادت جمعی از نمازگزاران به‌دست عمال رژیم بعثی، بیان کرد: ۱۸ آذرماه، سالروز معرفی صدام به‌عنوان متجاوز بود؛ ملت ایران اسلامی هشت سال جانانه مقاومت کرد تا یک وجب از خاک کشورمان جدا نشود.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha