اجرای طرح «پرسمان خانواده» در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 3863346
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

اجرای طرح «پرسمان خانواده» در حرم بانوی کرامت

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه «پرسمان خانواده» با حضور کارشناسان دینی سه روز در هفته در حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ویژه‌برنامه «پرسمان خانواده» با حضور زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس بانوی کرامت دنبال می‌شود.
این ویژه‌برنامه سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته دو ساعت بعد از نماز مغرب و عشا به‌صورت حلقه‌های معرفت و با حضور کارشناسان دینی برپا می‌شود.
محور این برنامه تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی، سبک زندگی فاطمی و بیان برنامه‌های تربیتی حول محور خانواده است و در پایان این ویژه‌برنامه، کارشناسان مربوطه به پرسش‌های زائران پاسخ می‌دهند.
همچنین از صحبت‌های کارشناسان، مسابقه‌ای برگزار می‌شود و به قید قرعه به تعدادی از حاضران در حلقه‌های معرفتی «پرسمان خانواده» که پاسخ صحیح دهند، فیش تبرکی مهمان‌سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اختصاص داده می‌شود.
یادآور می‌شود، طرح پرسمان خانواده از سال ۹۷ در حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت(ع) اجرایی شد و با توجه به اهمیت تحکیم بنیان خانواده و استقبال بی‌نظیر زائران، برگزاری این دوره ادامه یافته است.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha