برگزاری دوره جدید تثبیت حفظ قرآن در مؤسسه ندای ملکوت
کد خبر: 3863453
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
با همکاری مؤسسه رضوان/

برگزاری دوره جدید تثبیت حفظ قرآن در مؤسسه ندای ملکوت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره جدید حفظ و تثبیت قرآن کریم با مشارکت مؤسسه رضوان تهران در مؤسسه ندای ملکوت تهران برگزار می‌شود.

حمید محصل، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی رضوان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دوره جدید حفظ و تثبیت قرآن کریم ویژه بانوان با مشارکت مؤسسه قرآنی ندای ملکوت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره‌ یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 15:30 تا 16:45 با تدریس یکی از استادان قرآن در مؤسسه ندای ملکوت واقع در خیابان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورکش(پشت ورزشگاه شهید شیرودی)، پلاک 7 تشکیل خواهد شد

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام در این کلاس می‌توانند مشخصات خود را با عنوان کلاس به شماره 09193227752 ارسال کنند. همچنین مؤسسه رضوان در تهران، خیابان بهارستان، خیابان شهید مشکی(فخرآباد)، پلاک ۸۰ واقع شده است.

همچنین مؤسسه رضوان در پیام‌رسان‌های تلگرام، سروش، بله و ایتا دارای کانال اطلاع‌رسانی به نشانی rezvanadmin@ است که متقاضیان برای دریافت اطلاعات و ثبت‌ نام می‌توانند نام و نام‌خانوادگی، همچنین رشته مورد نظر را از طریق این پیام‌رسان‌ها به ادمین اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha