تجلیل از ۳۰ خانواده معظم شهید دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان
کد خبر: 3863575
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

تجلیل از ۳۰ خانواده معظم شهید دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان

گروه فرهنگی- یادواره شهدا کارمند استان هرمزگان از زیرمجموعه برنامه‌های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان محسوب می‌شود که در این رویداد از ۳۰ خانواده معظم شهید دستگاه‌های اجرایی تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان روز چهارشنبه،۲۰ آذر در مراسم یادواره شهدا کارمند استان سعید ناجی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: برگزاری چنین یادواره‌هایی با بهره گیری از درس شهادت به عنوان ذخیره بزرگ ارزش‌های انسانی و الهی، دارای اهمیت است.
وی بااشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای روز‌های یکم تا پنجم دی ماه سال جاری، افزود: برگزاری کنگری ملی ۱۵۰۰ شهید استان، گرامیداشت و پاسداشت انسان‌هایی است که به ما یاد دادند مقابل زورگویان و استکبار جهانی باید تا پای جان ایستاد.
ناجی ادامه داد: شهدا بالاترین قله‌های معرفت و انسانیت را فتح کردند، نیاز امروز جامعه ما بازخوانی این میراث گرانبها، تعمق و تامل مجدد این دوره پرافتخار است.
اباذر سالاری" فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس نبود، ما امروز تصور درستی از ایثارگری شهدای کربلا نداشتیم.
وی با اشاره به سرنگونی پهپاد فوق مدرن آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس توسط نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در حوزه نظامی و دفاعی مدعی هستیم که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند نگاه چپ به سرزمین ایران داشته باشد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان تهدیدات و جنگ روانی دشمنان را کف روی آب دانست و ادامه داد: توانمندی نیرو‌های مسلح ایران به حدی است که در هر جایی از دنیا اراده کنیم، در همان نقطه جواب دشمن را می‌دهیم
وی ادامه داد: نمی‌گذاریم صحنه مظلومیت امام حسین (ع) در صحرای کربلا در طول دوران این نظام و انقلاب تکرار شود.

سالاری با تاکید براینکه رمز پیروزی و بقای این نظام در گرو تبعیت محض از ولایت و خدمت به مردم است، افزود: نیروی مسلح ارتش و سپاه گوش به فرمان رهبری هستند و تا پای جان و شهادت از کیان کشور دفاع می‌کنند و از هیچ ابرقدرت و ابرشوکتی نمی‌هراسند
اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: بخش اعظمی از رونق تجاری و فعالیت‌های اقتصادی این سرزمین مدیون وجود نعمت امنیت و تمامیت ارضی است که شهدا با نثار خون خود برای ما ارمغان آوردند تا در قدرت و آرامش زندگی کنیم.
عفیفی پور ادامه داد: امروز روح شهدا بر فعالیت‌های ما مسئولین و کارگزاریان جمهوری اسلامی ناظر هستند و ما باید پاسخگوی خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم
به گزارش ایکنا در پایان مراسم ۳۰ خانواده شهدای کارمند دستگاه‌های اجرایی استان از جمله ۱۵ شهید حوزه دریایی و بندری مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha