نمایشگاه کتاب زنجان بیش از یک میلیارد تومان فروخت
کد خبر: 3863614
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

نمایشگاه کتاب زنجان بیش از یک میلیارد تومان فروخت

گروه فرهنگی _ معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به بازدید بیش از ۶۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب گفت: در این نمایشگاه یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان کتاب به فروش رفت.

نمایشگاه کتاب زنجان بیش از یک میلیارد تومان فروختابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار داشت: چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر برگزار شد و تراکنش‌های بانکی این نمایشگاه نشان می‌دهد که فروش کتاب از دوره‌های گذشته بیشتر شده است‌.

وی رقم ریالی فروش کتاب در این نمایشگاه را یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: امسال استقبال از این نمایشگاه مطلوب و علاقه‌مندان به کتاب،کتب مورد نیاز خود را تهیه کردند.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال مبلغ 800 میلیون تومان بن کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: امسال به غرفه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات استان زنجان نیز مبلغ 150 هزار تومان بن کتاب تعلق گرفت.

این مسئول با اشاره به استقبال مردم زنجان و بازدید بیش از 60 هزار نفری از این نمایشگاه، گفت: در برخی روزهای برگزاری آمار بازدیدکنندگان به 10 هزار نفر نیز رسید.

قاسمی با اشاره به اختصاص ۱۵ غرفه در حوزه نشر الکترونیک تصریح کرد: در این نمایشگاه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده در نمایشگاه ارائه و بن از سوی بانک عامل با 20 درصد تخفیف ارائه شد.

انتهای پیام
captcha