حافظان قرآن کریم ناجا در چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند
کد خبر: 3863909
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

حافظان قرآن کریم ناجا در چهارمحال‌وبختیاری تجلیل شدند

گروه چندرسانه‌ای ـ همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه کارکنان ناجا و خانواده آن‌ها در سالن بعثت فرماندهی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و خانواده آن‌ها روز گذشته 22 آذرماه در سالن بعثت فرماندهی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

در این همایش قرآنی که در دو بخش تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری آزمون جامع حفظ قرآن کریم در سال 97 و نیز تجلیل از برگزیدگان این آزمون برگزار شد، مسئولان استانی و جمع کثیری از کارکنان ناجا و خانواده آن‌ها حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، سردار غلام‌عباس غلامزاده، فرمانده انتظامی استان با ارائه گزارشی از عملکرد سال 97، به بیان اهداف و برنامه‌های شورای عالی قرآنی ناجا پرداخت.

در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس دهقان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ضمن تقدیر از حضور پررنگ کارکنان ناجا و خانواده ایشان در طرح حفظ قرآن کریم، گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در میان خانواده از مهم‌ترین انگاره‌های سبک زندگی اسلامی و یکی از برنامه‌های اصلی عقیدتی سیاسی ناجا است.

وی ادامه داد: با توجه به هدفی که در راستای نهادینه‌سازی اخلاق حرفه‌ای در سازمان‌های اداری دنبال می‌شود، حفظ و عنایت به مفاهیم قرآنی از مهم‌ترین شاخص‌های ترویج اخلاق حرفه‌ای در نیروی انتظامی است.

یادآوری می‌شود، در پایان این مراسم در چهار بخش ویژه فرزندان پسر و دختر، همسران و کارکنان فرماندهی انتظامی استان، به قید قرعه هدایایی به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha