8 دانش‌آموز حافظ کل قرآن منطقه 16 تهران تجلیل شدند
کد خبر: 3863947
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
در آئین آغازین هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش؛

8 دانش‌آموز حافظ کل قرآن منطقه 16 تهران تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طی آئین نمادین گشایش هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش از هشت دانش‌آموز حافظ کل منطقه 16 تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ هشت دانش‌آموز حافظ کل، طی آئین نمادین گشایش هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش و آغاز سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی که صبح امروز، 23 آذرماه با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه و مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 و دیگر مدیران و مسئولان مدارس، همچنین مربیان تربیتی و معاون پرورشی در مجتمع فرهنگی شریعتی منطقه 16 تهران برگزار شد، تجلیل شدند. 

طی این مراسم مهدی کرمی، امیر آقازاده، فاطمه اسکندری، زهرا انصاری، رتبه اول مرحله کشوری مسابقات دانش‌آموزی، مبینا کریم، ‌آتنا علینقی، رتبه نخست مسابقات قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام، نرگس آزادی و مهدیه دم‌آبی با اهدای هدیه و لوح سپاس با حضور مسئولان مورد تجلیل قرار گرفتند. 

در این مراسم که محمدرضا خالقی، مدیر گروه جلسات و مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما، حضور داشت، مقرر شد که مستندی از زندگی و حضور این دانش‌آموزان در مدارس به عنوان هدیه‌‌ای از سوی این شبکه، تولید شود. همچنین معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش نیز وعده اعزام به مشهد مقدس را همراه با یکی از اعضای خانواده را به این حافظان داد. 

انتهای پیام
captcha