ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت در استان مرکزی تمدید شد
کد خبر: 3864269
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت در استان مرکزی تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از تمدید مهلت ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت خبرداد.

ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت تمدید شد

علیرضا حاج‌علی‌بیگی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اعلام خبر برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در دو بخش الکترونیکی و کتبی، گفت: بخش الکترونیکی آزمون سراسری قرآن و عترت چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و بخش بخش کتبی این دوره از آزمون سوم بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

حاج‌علی‌بیگی اظهار کرد: علاقه‌مندان در ۴ گروه کلی ترجمه و مفاهیم در دو رشته تفسیر سوره مبارکه «بقره» و ترجمه و درک معانی سوره «بقره»، گروه معارف اهل‌بیت(ع) در دو رشته حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش امام سجاد(ع) با هم رقابت می‌کنند.

حاج‌علی‌بیگی ادامه داد: حفظ قرآن در قالب رشته‌های حفظ جزء سی، حفظ جزء اول، حفظ سوره«بقره»، حفظ ۵ جزء اول قرآن، حفظ ۱۰ جزء اول قرآن، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۲۵ جزء و حفظ کل، آموزش‌های الکترونیکی در دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین ۱ و ۲ و روخوانی قرآن کریم از دیگر بخش‌های آزمون سراسری قرآن و عترت است.

وی از تمدید زمان ثبت‌نام هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا 27 آذر‌ماه خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.qurandu.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، گفت: کارت‌های ورود به جلسه از ۲۵ دی‌ماه تا سوم بهمن‌ماه صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha