فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی
کد خبر: 3864658
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی

گروه فرهنگی ــ فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی اعلام شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، ساختمان شهید چمران سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی اعلام شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، خیابان قائم مقام، میدان ساعت، رو‌به‌روی پارک آزادی، ساختمان شهید چمران سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.

براساس این گزارش؛ علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر می‌توانند آثار خود را در محورهای رسانه و گام دوم انقلاب، ایثار وشهادت، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، آزاداندیشی، سواد رسانه‌ای، امر به معروف و نهی از منکر، آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، مبارزه با تروریسم، بصیرت و دشمن‌شناسی ارائه دهند.

آثار باید در قالب مصاحبه، خبر، گزارش، یادداشت، عکس، چند رسانه‌ای(کلیپ، مستند کوتاه، نماهنگ، پوستر، کاریکاتور) به آدرس تلگرامی@aboozar_markazi ارسال و یا فایل pdf آثار را به آدرس دبیرخانه که قبلا ذکر شده است ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 08632266010 تماس حاصل نمایند.

آثار ارسالی باید در بازه زمانی 15 دی‌ماه سال 97 تا 30 آذرماه سال 98 تهیه شده باشد، مهلت ارسال آثار 3 دی‌ماه سال جاری اعلام شده است.

فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی

انتهای پیام
captcha