حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان مرکزی در دوره «ثقلین»
کد خبر: 3864805
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان مرکزی در دوره «ثقلین»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از حضور مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان در دوره «ثقلین» قم خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، 40 نفر از مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی به دوره 2 روزه آموزشی و مهارتی در قم تحت عنوان «ثقلین» که در مجتمع یاوران مهدی این شهرستان برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

علیرضا حاج‌علی‌بیگی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این‌باره گفت: 40 نفر از فعالان قرآنی استان در دوره 2 روزه آموزشی و مهارتی با عنوان«ثقلین» شرکت می‌کنند.

وی با بیان این نکته که دوره یاد شده ویژه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان مرکزی است تصریح کرد: فعالان قرآنی در حوزه یاد شده طی روزهای چهارشنبه، 27 و پنجشنبه، 28 آذر به این استان اعزام می‌شوند.

حاج‌علی‌‌بیگی بیان کرد: حاضران در این دوره مباحثی چون چگونگی فرهنگ‌سازی و بهره‌مندی از عامل وقف در توسعه فعالیت‌های قرآنی، لزوم برنامه‌ریزی و داشتن برنامه هدفمند برای جذب قرآن‌آموزان، رسالت‌های جامعه قرآنی در دوران انتظار، نقش و رسالت مؤسسات قرآنی در جذب حداکثری و نیز طرح مباحث و تجربیات مشترک مؤسسات قرآنی مطرح می‌شود.

انتهای پیام
captcha