پایش مؤسسات قرآنی در سال جاری انجام می‌شود
کد خبر: 3867011
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
بهبودی خبر داد:

پایش مؤسسات قرآنی در سال جاری انجام می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن از آغاز برنامه ویژه رصد و پایش مؤسسات قرآنی پیش از پایان سال خبر داد.

حسین بهبودی، مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن، در گفت‌‌و‌گو با ایکنا؛ از آغاز رصد و پایش مؤسسات قرآنی پیش از پایان سال خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های جدی که در آینده نزدیک از سوی سازمان دارالقرآن پیگیری و اجرا خواهد شد، برنامه ویژه رصد و پایش مؤسسات است.

وی با ذکر اینکه اجرای این برنامه از اوایل سال جاری جزء برنامه‌های سازمان بود، اظهار کرد: تلاش زیادی شد که این برنامه اواخر دوره مدیریت قبلی سازمان اجرا شود که با صلاحدید وی قرار بر این شد تا نظرات ریاست جدید سازمان نیز در نظر گرفته شود.

مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین اخوان صباغ، رئیس جدید سازمان، نیز سیاست‌هایی را برای اجرای این طرح ارائه کردند که در مجموعه برنامه‌ها و اهداف گنجانده شد.

بهبودی با پرداختن به اینکه این برنامه به دو شکل خوداظهاری از مؤسسات و نیز بازدیدها و ارزیابی ناظران از مؤسسات انجام می‌شود، ادامه داد: امیدواریم با شاخص‌های معیّن برای اجرای طرح و تلاش تمامی همکاران، اجرای این برنامه را پیش از پایان سال آغاز کنیم. همچنین، این برنامه با مشارکت اتحادیه‌های قرآنی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم پیش از تابستان سال آینده بتوانیم به جمع‌بندی برسیم و مؤسسات قرآنی را طبق برنامه رتبه‌بندی کنیم.

بهبودی در پایان اظهار کرد:‌ در پایان برنامه رصد و پایش مؤسسات، هر کدام از مؤسسات قرآنی رتبه‌بندی می‌شوند و از مزایایی که برای سطوح مختلف در نظر گرفته شده استفاده خواهند کرد. البته این مزایا در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha