احتمال سفر رییس جمهوری به ایلام در هفته آینده
کد خبر: 3868455
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
سلیمانی دشتکی خبر داد:

احتمال سفر رییس جمهوری به ایلام در هفته آینده

گروه اجتماعی - استاندار ایلام از احتمال سفر رییس جمهوری اواسط هفته آینده به استان ایلام خبر داد و گفت: حضور رییس جمهوری در استان ایلام بدون شک دریچه‌های توسعه پایدار و درازمدت را به روی مردم ایلام می گشاید.

احتمال سفر رییس جمهوری به ایلام در هفته آینده
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به سفر رییس جمهور به استان ایلام و مصوبه ها و اعتباراتی که در این سفر به ایلام اختصاص خواهد یافت و همچنین با توجه به افزایش بودجه استان در لایحه سال ۹۹ می توان سال آینده را با وجود تحریم ها سالی درخشان و همراه با رونق اقتصادی و عمرانی برای ایلام قلمداد کرد.
وی به همه مدیران دستگاه های دولتی تاکید کرد: تا روز جمعه فهرستی از نیازها، خواسته ها و کاستی های دستگاه متبوع خود را جمع آوری و به استانداری ارائه دهند تا در شورای اداری که با حضور رییس جمهوری برگزار خواهد شد مطرح و مورد رسیدگی و ارزیابی قرار بگیرد.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: بدون شک در پی حضور رییس جمهوری در استان، نتایج درخشان سفر تیم اقتصادی که چند ماه پیش به ایلام آمدند و نیز اعتبارات قابل توجه استان در بودجه سال ۹۹، استان ایلام سال آینده از لحاظ سرمایه گذاری ها و حضور بخش خصوصی، نهادها، موسسات و شرکت های مختلف برای سرمایه گذاری در طرح های کلان سال درخشانی را خواهد داشت.
وی اضافه کرد: هم اکنون اجرا یا تکمیل چندین پروژه پتروشیمی هلیلان، دره شهر، مهران و دهلران، اجرای راه آهن، تکمیل سامانه گرمسیری و احیای اراضی جنوب استان از سد کرخه، افزایش اعتبارات اربعین، ... در دستور کار دولت قرار دارد که اجرای هرکدام از این طرح ها نقشی موثر در ایجاد اشتغال و ایجاد درآمد پایدار برای استان خواهد داشت.
استاندار ایلام تاکید کرد: یکی دیگر از پتانسیل های خوب و مطلوب استان ایلام برای توسعه و ترقی وجود وفاق و همدلی بین تمام مسوولان استان اعم از نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان ها، نمایندگان مجلس، سپاه، دستگاه های نظامی و نظارتی،‌ مدیران دستگاه های اجرایی و از همه مهمتر مردم با مسوولان است که استان را از هرگونه حاشیه ای بدور کرده است.
سلیمانی دشتکی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست: تعامل خود با مردم و اصحاب رسانه را بیشتر کنند و اقدامات انجام شده نظام در طول فعالیت تمام روسای جمهوری پیشین و کنونی را با رعایت عدل و انصاف بیان و از خدمات نظام به استان ایلام دفاع کنند.
انتهای پیام
captcha