منافع آمریکا و اسرائیل را از صفحه دنیا پاک خواهیم کرد
کد خبر: 3868644
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

منافع آمریکا و اسرائیل را از صفحه دنیا پاک خواهیم کرد

گروه سیاست و اقتصاد _ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امت اسلامی محور مقاومت در منطقه است، گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بدانند که هر کجای عالم و منطقه که منافع آمریکا، نیروهای آنها، اسرائیلی‌ها و امثال آنها باشد را از صفحه دنیا پاک خواهیم کرد.

نماز

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۳ دی‌ماه اهواز با توصیه به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: عبودیت یکی از ویژگی‌هایی است که خدا به انسان می‌دهد و همه خوبی‌ها و نیکی‌هایی که خدا به انسان می‌دهد، محصول عبودیت است.

وی با اشاره به موانعی که فرا روی انسان قرار می‌گیرد، افزود: ریشه همه بدبختی‌ها این است که برخی انسان‌ها دنیا را هدف خود قرار می‌دهند. مشاهده می‌کنید برخی افراد به قیامت اعتقاد دارند اما زمانی که به پول، مقام و یا به چند رأی می‌رسند، تغییر می‌کنند که باید به این نکات توجه کرد.

موسوی فرد گفت: دل و قلب، ظرف محبت است؛ ظرفی برای جاذبه و دافعه اما عقل، جاذبه و دافعه‌ای برای انسان ایجاد نمی‌کند و حسابگر خوبی است. ریشه همه بدبختی‌های ما، محبت به دنیا است. غالب محبت‌های انسان، تابع لذت‌هایی است که انسان می‌برد. دل انسان از هر چیزی که لذت می‌برد، آن را جذب می‌کند بنابراین باید محبت به دنیا را از دل دور کنیم.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: انسان کامل باید به گونه‌ای باشد که در زمان وقوع تمام بلایا هم، حمد خدا را به جا بیاورد زیرا همه این بلاهایی که به ما می‌رسد، از جمله سیل و بلایای طبیعی که دامن‌گیر ما می‌شود، قضای الهی است.

وی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: از دیشب عالم اسلام عزادار است. یکی از حامیان عالم اسلام به ملکوت اعلی پیوست. حاج قاسم ما شهید شد و روح مطهرش به ملکوت اعلی رسید. زمانی که دشمنان، حاج قاسم را تهدید می‌کردند، حاج قاسم گفت که «قاسم را به چیزی تهدید می‌کنید که شب و روزش را به دنبال آن می‌گردد که تیر به قلبش بخورد.»

موسوی فرد تصریح کرد: دیدیم که حاج قاسم شب و روزش را در هشت سال دفاع مقدس گذراند و مشاهده کردیم بعد از آن چگونه درخشید. از شهید و شهادت چه بگویم در حالی که اولین قطره خون شهید به زمین می‌ریزد، خدا حداقل هفت جایزه به شهید می‌دهد؛ مخصوصا شهیدی مانند حاج قاسم. زمانی که شهید به ملکوت اعلی می‌رود، اولین جایزه‌ای که از خدا دریافت می‌کند، هم‌کلامی با خدای سبحان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امت اسلامی محور مقاومت در منطقه است، گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بدانند که هر کجای عالم و منطقه که منافع آمریکا، نیروهای آنها، اسرائیلی‌ها و امثال آنها باشد را از صفحه دنیا پاک خواهیم کرد. همانگونه که مقام معظم رهبری گفتند ما امت اسلامی در آینده‌ای نه‌چندان دور انتقام سختی از استکبار، آمریکا و آل‌سعود می‌گیریم.

وی گفت: به قوت خداوند متعال، همانگونه که حیات حاج قاسم سراسر خیر بود، شهادتش نیز تحولی در عالم اسلام ایجاد خواهد کرد و گرهی که دشمنان در منطقه ایجاد کرده‌اند، به برکت خون این شهید، شهید ابومهدی و دیگر شهیدان، باز خواهد شد. شهادت این بزرگواران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت اسلام، امت حزب‌الله و همه مردم عزیز منطقه تبریک و تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha