کام دشمنان را تلخ می‌کنیم/ تنها یک سردار سلیمانی نداریم
کد خبر: 3868701
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

کام دشمنان را تلخ می‌کنیم/ تنها یک سردار سلیمانی نداریم

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه اصفهان گفت: شهادت سردار سلیمانی، کام ما را تلخ کرد، اما ما با ضربه زدن به دشمن و خارج کردن آمریکا از منطقه، کام آن‌ها را تلخ‌تر خواهیم کرد.

کام دشمنان را تلخ می‌کنیم/  تنها یک سردار سلیمانی نداریم

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، با اشاره به شهادت سردار سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهادت این سردار رشید اسلام را به همه مسلمین جهان به ویژه رهبر عزیزمان تسلیت عرض می‌کنم. شهادت این سردار شهید، همگان را در غم و ماتم فرو برد.

وی ادامه داد: سپهبد سلیمانی برای کشور، اسلام و رهبری عزت و سربلندی آفرید. دشمنان از مدت‌ها پیش کینه این فرمانده بزرگوار را به دل داشت. آمریکا و متحدینش سال‌های سال است علیه اسلام قیام کرده‌اند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: رشادت‌های این سردار بزرگ در جبهه‌های مقاومت باعث شده تا دشمنان از مدت‌ها پیش کینه این فرمانده بزرگوار را به دل داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمن باید بداند که ما تربیت شدگان دامن امام حسین(ع) و عاشورا هستیم، و ترسی از شهادت نداریم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: شهید سپهبد سلیمانی، همواره از شهید احمد کاظمی یاد می‌کرد و آرزوی شهادت داشت.

وی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی، کام ما را تلخ کرد، اما ما با ضربه زدن به دشمن و خارج کردن آمریکا از منطقه، کام آن‌ها را تلخ‌تر خواهیم کرد.

طباطبایی نژاد گفت: دشمن از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمین است، برهمین اساس القاعده، داعش و گروه‌های مخلتف را به وجود آوردند، اما سردار سلیمانی در برابر آن‌ها مقاومت کرد.

امام جمعه اصفهان خطاب به دشمنان، تصریح کرد: فکر نکنید ما تنها یک سردار سلیمانی داریم، ما از خون پاک این عزیزان گذشت نخواهیم کرد.

وی با اشاره به ولادت حضرت زینب (س)گفت: ایشان به عنوان پیام‌آور عاشورا، اسوه و الگوی زنان مسلمان است.

 

انتهای پیام
captcha