قطره قطره خون شهید سپهبد سلیمانی دشمنان را نابود می‌کند
کد خبر: 3868746
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

قطره قطره خون شهید سپهبد سلیمانی دشمنان را نابود می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد - خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه سردار سلیمانی یک فرد نبود بلکه نماد یک مکتب بود، تصریح کرد: همانطور که وجودش رعشه بر اندام دشمنان اسلام و صهیونیستی انداخته بود قطره قطره خون پاکش آنها را نابود خواهد کرد.

قطره قطره خون شهید سپهبد سلیمانی دشمنان را نابود می‌کندبه گزارش ایکنا از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امروز ۱۳ دی‌ماه، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ایشان جان خود را در راه خدا تقدیم کرد.
وی با بیان اینکه این سرداربزرگ در راه اسلام و قرآن خون دلها خورده و زحمات زیادی کشید، افزود: خداوند شهادت را مزد وی قرار داد چرا که خداوند مشتری مومنان است.
وی با بیان اینکه آن سینه سوخته جسم و جانش را با هم فدا کرد، گفت: ایشان در سالروز شهادت جعفر طیار به شهادت می‌رسد و حقیقتاً خودش جعفرطیاری بود که آرام و قرار نداشت طیران می‌کرد به سرزمینهای مقاومت و نهال مقاومت را در کشورهای مسلمان منطقه می‌کاشت.
وی تصریح کرد: شهادت ایشان در دهه بصیرت و بین ولادت حضرت زینب و شهادت حضرت فاطمه زهرا بود و اینها تصادفی نیست و خداوند متعال چه زیبا این زمان را برای شهادت او انتخاب کرد که در شب جمعه و در کشور امام حسین لبیک بگوید.
وی با بیان اینکه سردارسلیمانی علمدار کربلای ایران علمدار کربلا برای عراق سوریه و تمامی کشورهای مسلمان بود، گفت: مثل حسین و علمدار ابوالفضل به شهادت می‌رسد.
وی اضافه کرد: این خون مطهر بی‌شک خانه و کاشانه مستکبران و همه زیاد خواهان عالم را به سرکردگی آمریکای جنایتکار به باد خواهد داد و از این به بعد آمریکا روی امنیت را بر خود نخواهد دید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه با قدرت خون سلیمانی و از این به بعد شاهد مجاهدت‌های آتش به اختیار در جهانی گسترده بر علیه آمریکا خواهیم بود، گفت: مقام معظم رهبری چه زیبا ایشان را خطاب می‌کردند وقتی به چهره ایشان نگاه می کرد و می گفت ایشان شهید زنده است.
خطیب جمعه ملایر تصریح کرد: همانطور که وجودش رعشه بر اندام دشمنان اسلام و صهیونیستی انداخته بود قطره قطره خون پاکش آنها را نابود خواهد کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک نماد تفکر و یک راه نورانی، سمبل نصرت دین خدا در جهان برای همه مظلومان عالم بود، افزود: ایشان پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) بود و سرباز بزرگ ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای بود.
وی با بیان اینکه آمریکا می‌خواست پیروزمندانه از عراق خارج شود، گفت: این حرکت خبیثانه و جنایتکارانه آمریکا موجب رسوایی بیشتر او در تمام دنیا خواهد شد و آمریکا بداند دنیای اسلام انتقام سختی را خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه انتقام از خون سلیمانی یک انتقام اسلامی است نه ایرانی، گفت: همه آزادیخواهان دنیا چه در عراق چه در افغانستان، حزب‌الله لبنان، مقاومت فلسطین و ...خونخواه خون پاک او خواهند بود.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون وی افق‌های جدیدی را برای وحدت جهان اسلام خواهد گشود.
وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها بدانند شهادت سردار مقاومت اسلامی زنگ خطر نابودی اسرائیل را زودتر از سال ۲۰۲۵ صدا در آورده است، گفت: امریکا در کشور عراق دست به این جنایت زده است و کسانی که منادی حقوق بشر هستند کجا هستند که این جنایت را ببینند.
امام جمعه ملایر افزود: سازمانهای جهانی اگر راست می‌گویند باید آمریکا و کاخ سفید را محاکمه کنند و اگر محاکمه نکنند ملت‌های منطقه در همین منطقه آمریکا را محاکمه خواهند کرد.
در ادامه مردم شهید پرور و ولایتمدار ملایر در پی اقدام تروریستی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسیر مسجد جامع شهر ملایر تا میدان امام را راهپیمایی کردند.
مردم شهیدپرور ملایر با شعارهای لبیک یا حسین، لبیک یا ابوالفضل و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و مرگ بر آمریکا بر انتقام‌گیری خون پاک سردار شهید اسلام تاکید کردند.

انتهای پیام
captcha