مولوی عبدالحمید شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
کد خبر: 3868772
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸

مولوی عبدالحمید شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اهل سنت زاهدان ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهادت ایشان را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

مولوی عبدالحمید شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتبه گزارش خبرگزاری ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی امریکا و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: آمریکا با این کار خود حادثه بسیار تلخ و ناگواری را رقم زد و مرتکب جنایت بزرگی شد، لذا ما این جنایت را به شدت محکوم می‌کنیم.

امام‌ جمعه اهل سنت زاهدان ادامه داد: شاید در دنیا کسی نباشد که با نام سپهبد قاسم سلیمانی آشنایی نداشته باشد. معدود افرادی در دنیا هستند که تجربه‌ها و مهارت‌های نظامی سردار سلیمانی را دارا باشند.

مولوی اسماعیل زهی بیان کرد: هم ملت ایران و هم حاکمیت و دولت با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی یکی از بهترین فرماندهان خود را از دست داد و ما این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب و به دولت و ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

یادآوری می‌شود که بامداد جمعه 13 دی‌‍ماه، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت، پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha