پیام تسلیت بنیاد قرآن همدان در پی شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868800
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

پیام تسلیت بنیاد قرآن همدان در پی شهادت سردار سلیمانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مجمع اساتید، قاریان و حافظان جامعه قرآنی ولیعصر (عج) همدان در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی را صادر کرد.

پیام تسلیت بنیاد قرآن همدان در پی شهادت سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از همدان، مجمع اساتید، قاریان و حافظان جامعه قرآنی ولیعصر (عج) همدان در پی شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی را صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
«منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که باخدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.»(احزاب/ 23).
شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تأسف و حسرت عمیق شد.
حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاصی کم‌نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداخت و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی آمریکایی به یاران شهیدش پیوست. ذرات مطهر خون پاک او جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.
جامعه قرآنی استان همدان شهادت این الگوی مجسم اخلاص، شجاعت و انسانیت را به محضر حضرت ولی‌عصر روحی و ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، یاران و هم‌رزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم هم‌وطنان بخصوص خانواده محترم شهیدان و ایثارگران، امت شهیدپرور تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای رهبر عزیز صبر جزیل و خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسألت می‌نماید
بنیاد قرآن استان همدان مجمع اساتید، قاریان و حافظان جامعه قرآنی ولیعصر (عج).

انتهای پیام
captcha