مکتب «حاج قاسم» ادامه دارد
کد خبر: 3868983
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

مکتب «حاج قاسم» ادامه دارد

گروه سیاسی ــ امام جمعه زاهدان گفت: بهترین تجلیل از مقام شهید سلیمانی این است که راه و هدف او را زنده نگه داریم؛ باید به دشمن اثبات کنیم که مکتب «حاج قاسم» که مکتب ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، با شهادت او پایان نمی‌پذیرد، بلکه قدرتمندتر از گذشته، ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز، شنبه، 14 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که در قرارگاه منطقه‌ای قدس برگزار شد، گفت: از دست دادن حاج قاسم، غم جانکاهی است؛ این واقعه دردناک را به امت مسلمان و به جامعه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: حاج قاسم تعلق به یک خانواده، قوم، شهر یا کشور نداشت؛ او مردی بود که هر انسان آزاده‌ای، با هر ملیت، مذهب و نژادی، او را می‌ستود؛ بنابراین امروز همه جامعه مقاومت داغدار این سردار است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی رابطه عجیبی با یکدیگر داشتند؛ یکی به‌طور کامل مراد خود را شناخته بود و دیگری به‌خوبی سرباز ولایت‌مدار خود را یافته بود؛ به جز شهادت، مرگی زیبنده این مجاهد نبود.

محامی افزود: کسی که یک عمر مجاهدت کند، شایسته آن است که در رکاب امام زمان(عج) نیز با ظلم و بی‌عدالتی و جنایت بجنگد؛ یاران خاص حضرت ولی‌عصر(عج)، آن 313 مرد بزرگ، از قبیل همین افراد هستند.

وی اظهار کرد: بهترین تجلیل از مقام شهید سلیمانی این است که راه و هدف او را زنده نگه داریم؛ باید به دشمن اثبات کنیم که مکتب «حاج قاسم» که مکتب ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، با شهادت او پایان نمی‌پذیرد، بلکه قدرتمندتر از گذشته، ادامه خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان گفت: ما باید یاد و خاطره شهدای گرانقدر را زنده بداریم و همچنین باید کاری کنیم که نسل جدید این بزرگواران را الگوی خود قرار دهند. با اطمینان به پیروزی و یاری خداوند باید عزم‌هایمان را جزم و تلاشمان را بیشتر کنیم تا نگذاریم رهبر انقلاب جای خالی این فرمانده را احساس کنند.

انتهای پیام
captcha