جبهه مقاومت متزلزل نمی‌شود
کد خبر: 3868999
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

جبهه مقاومت متزلزل نمی‌شود

گروه سیاسی ــ استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: دنیای استکبار به خیال خودش با شهید کردن یک فرمانده مجاهد، می‌تواند جبهه مقاومت را متزلزل کند، در حالی‌که این جنایت آنان اثر عکس داشت، به‌طوری که خون شهید سلیمانی سبب انسجام، اتحاد و تقویت اراده امت مسلمان شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، احمدعلی موهبتی، استاندار امروز، شنبه، 14 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی که در قرارگاه منطقه‌ای قدس برگزار شد، گفت: اگر حاج قاسم شهید نمی‌شد ما باید شک می‌کردیم زیرا همان‌گونه که می‌دانید اگر انسانی رابطه خود را با خدا صاف کند خدا نیز آن‌ها را می‌پذیرد.

وی ادامه داد: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اتفاقات زیادی افتاده و توطئه‌های بسیاری به دست آمریکایی‌ها صورت گرفته که همچون لکه ننگی بر دامن استکبار جهانی خواهد ماند؛ این اقدام آمریکا نیز هیچ وقت از ذهن مردم آزاده دنیا فراموش نخواهد شد.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: دنیای استکبار به خیال خودش با شهید کردن یک فرمانده مجاهد، می‌تواند جبهه مقاومت را متزلزل کند، در حالی‌که این جنایت آنان اثر عکس داشت، به‌طوری که خون شهید سلیمانی سبب انسجام، اتحاد و تقویت اراده امت مسلمان شد.

موهبتی افزود: ملت ایران و همه ملت‌هایی که قربانی جنایات استکبار هستند، نه تنها حاج قاسم را فراموش نخواهند کرد، بلکه راه او را با قدرت و اراده بیشتر ادامه خواهند داد.

وی اظهار کرد: از دست دادن حاج قاسم غم بزرگی است، اما حال باید تلاش کنیم تا آرمان‌های این مجاهد شهید را زنده نگه داریم و پا جای پای او بگذاریم.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: دشمن تلاش زیادی کرد تا سرزمین‌های اسلامی را به دست تکفیری‌ها، تکه تکه کند، اما امثال حاج قاسم‌ها با جان‌فشانی نگذاشتند این نقشه دشمن محقق شود؛ باید یاد این عزیزان را همیشه در قلب خود زنده نگه داریم تا چراغ راه آینده ما باشند.

موهبتی افزود: این شهادت نشان افتخاری برای ملت ایران است که در کل تاریخ خواهد ماند و اکنون با افتخار می‌گوییم که هر جا مظلومی درگیر ظلم شود جمهوری اسلامی در کنار اوست.

انتهای پیام
captcha