آمریکا منتظر انتقام سخت ملت ایران باشد
کد خبر: 3869071
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
سرلشکر صفوی:

آمریکا منتظر انتقام سخت ملت ایران باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ سرلشکر صفوی گفت: با شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، چشمه‌های استقامت به جوشش در آمده و جوانان از سواحل مدیترانه تا خلیج فارس و دریای خزر برای گرفتن انتقام خون آن‌ها از آمریکا آماده هستند.

آمریکا منتظر انتقام سخت ما باشد

به گزارش ایکنا از اصفهان، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل‌قوا امروز شنبه 14 دی‌ماه، در اجتماع عظیم مردم اصفهان در محکومیت ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در میدان امام(ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: این تجمع عظیم هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، امروز طوفان خشم و کینه شما نسبت به جایتکاران، زنگ‌های خطر را برای رئیس جمهور تروریست آمریکا به صدار در می‌آورد. 

وی ادامه داد: با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس؛ هزاران جوان ایرانی، عراقی، لبنانی، سوری و عربی در این مسیر جایگزین شده و جهاد در راه خدا را ادامه خواهند داد. با شهادت مظلومانه این عزیزان چشمه‌های استقامت به جوشش درآمده و جوانان از سواحل مدیترانه تا خلیج فارس و دریای خزر برای گرفتن انتقام خون شهیدان آماده هستند.

دستیار و مشاور عالی رهبر در امور نیروهای مسلح با غیرعقلانی دانستن اقدام آمریکا در حمله به نیروهای ایرانی و عراقی، تصریح کرد: این جنایت دور از هر منطق و قانونی است و امروز نیروهای تروریستی آمریکا از ترس انتقام نیروهای مقاومت در لانه‌هایشان در حال ترس و لرز هستند.

سردار سلیمانی تفکری قرآنی و اسلامی داشت

سردار سرلشکر رحیم‌صفوی خاطرنشان کرد: سردار سپهبد سلیمانی دوست و همرزم سرداران شهید اصفهان از جمله شهید احمد کاظمی و حسین خرازی بود و سردار استکی به من گفت که هربار ایشان به اصفهان می‌آمد بر سر مزار این دو شهید حاظر شده و برای آنان اشک می‌ریخت. سردار سلیمانی تفکری قرآنی و اسلامی داشت. او در عقیده سیاسی پیرو امام و رهبر بود و سیاست منطقه را به خوبی می‌شناخت.

وی گفت: ایشان از نظر اخلاقی، فردی بسیار خاکی، متواضع و بسیجی بود و هر زمان که نام حضرت زهرا(س) را می‌شنید، بی‌اختیار اشک می‌ریخت. سردار سلیمانی از سال 76 تا زمان شهادت خود، به مدت 22 سال فرماندهی نیروی قدس سپاه را بر عهده داشت و در سخت‌ترین شرایطی که محیط پیرامون ایران ناامن بود، ایران را امن نگه داشت.

رحیم‌صفوی تصریح کرد: زمانی که داعشی‌ها تا چند کیلومتری بغداد جلو آمده بودند او بود که از عتبات عالیات دفاع کرد و در کنار ارتش سوریه، نیروهای مردمی را نیز به کمک ابومهدی المهندس برای دفاع آماده کرد.

سردار سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی، همچنان در خط مقدم مبارزه با استکبار بود 

دستیار و مشاور عالی رهبر در امور نیروهای مسلح تاکید کرد: پس از جنگ بسیاری از افراد به خانه‌هایشان بازگشتند، اما سپهبد سلیمانی همچنان در خط مقدم جنگ‌های سوریه و عراق حاظر بود و 40 سال در راه خدا و امنیت منطقه خدمت کرد.

سرلشکر رحیم‌صفوی با اشاره به ادعای واهی آمریکا در خصوص دخالت ایران در امور منطقه، گفت: آمریکایی‌ها ازسال 2000 در افغانستان و از سال 2003 در عراق حضور داشتند، آنها خودشان داعش را به وجود آوردند و این کارها، تنها بیش از 20 هزار کشته و زخمی در آمریکا به جا گذاشت. آمریکایی‌ها 9 میلیون نفر را آواره کرده و 5 سال است که زیر چتر سعودی‌ها در حال کشتن یمنی‌ها هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران بنا بر درخواست رسمی دولت این کشورها به کمک‌شان رفت و برای نابودی داعش تلاش کرد. این اتفاق بزرگترین سند جنایت آمریکا پس از کودتای 28 مرداد و منفجر کردن هواپیمای مسافربری ایران است و این کشور باید بداند که خشم طوفانی ملت ایران اساس آنها را بر هم زده و آنها را از منطقه بیرون خواهد کرد.

رحیم‌صفوی در ادامه گفت: از ده شهید حمله دیروز پنج نفر ایرانی و پنج نفر عراقی بودند که خون ریخته شده آنها خون ملت‌های اسلامی را به جوش آورده و همانگونه که افغان‌ها ارتش سرخ شوروی و یا مردم عراق نیروهای انگلیسی را قتل‌عام و از کشورشان بیرون انداختند، اجازه نخواهند داد آمریکا در منطقه باقی بماند.

انتهای پیام
captcha