پیام اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3869073
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

پیام اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی

گروه فرهنگی ـ در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و اتحادیه تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان خوزستان پیام تسلیت صادر کردند.

بیانیه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خوزستان در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش ایکنا از خوزستان، در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان خوزستان پیامی به شرح زیر صادر کرد: 

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا» (سوره احزاب آیه 23)
شهادت هنر مردان خداست. امام خمینی(ره)

شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود. با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد. امام خامنه‌ای

سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی مصداق بارز کسانی بود که حضرت مولی امیر مؤمنان سوگمندانه در فراقشان گریست و فرمود: أَوِّهِ عَلَى إِخْوَانِيَ الَّذِينَ تَلَوُا الْقُرْآنَ فَأَحْكَمُوهُ، وَ تَدَبَّرُوا الْفَرْضَ فَأَقَامُوهُ، أَحْيَوُا السُّنَّةَ وَ أَمَاتُوا الْبِدْعَةَ، دُعُوا لِلْجِهَادِ فَأَجَابُوا، وَ وَثِقُوا بِالْقَائِدِ فَاتَّبَعُوهُ.
قرآن تلاوت کردند و به کار بستند در وظایف و واجبات خویش تدبر کردند و برپا داشتند سنت رسول خدا را زنده کردند و بدعت را میراندند به جهاد دعوت شدند و فوراً اجابت کردند، به رهبر خویش اعتماد کردند و از او تبعیت کردند.... و این چنین بود تا خداوند پاداش حیات سعادت مندانه او و همراهانش را شهادت قرار داد.

ما فعالان عرصه قرآن و عترت اعم از جامعه قرآنی، کارشناسان و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی و همچنین قاریان و حافظان و پیشکسوتان این عرصه اساتید و مدرسان قرآن و... استان خوزستان شهادت این ابر مرد میدان جهادت و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شجاعش ابو مهدی المهندس را به امام و ولی خود حضرت آیة العظمی امام خامنه‌ای تبریک و تسلیت عرض نموده با خدای خود عهد می‌بندیم که راه این شهید را که امروز با خون او روشن تر و پر رهروتر گردیده است در تبعیت از ولایت فقیه و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مصمم تر و با اراده‌ای محکم تر بپیماییم.

دشمنان بزدل قسم خورده اسلام و نظام اسلامی به خیال باطل خود گمان کردند با کشتن فرمانده‌ای از فرماندهان و سربازی از سربازان ولایت خللی در اراده پولادین این ملت بزرگ به وجود خواهند آورد، غافل از آنکه این ملت مصمم تر و منسجم تر از همیشه در زیر لوای ولایت در مقابل توطئه‌های کور آنان خواهد ایستاد و طعم ذلت و خفت و خواری را به آنان خواهد چشاند.

از این پس سردمداران مستکبر نظام سلطه و اذناب و نوکران آنان با چشمانی نگران و دل هایی هراسان منتظر پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ی این ملت باشند.

وَلَيَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ

خداوند روح بلند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را در قرب خویش با محمد و آل محمد صلی الله علیهم اجمعین محشور فرماید و فتح و پیروزی را با ظهور حضرت بقیة الله عجل الله فرجه الشریف نصیب مستضعفان عالم نماید و عاقبت ما را محمود گرداند.

اتحادیه تشکل‌های مردمی قرآن و عترت استان خوزستان نیز به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی و پاسداران حریم ولایت پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بِسمِ اللّهِ الرّحمنِ الرّحیم

*مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا*

شهادت ذوالفقار ولایت، فرمانده شجاع و مجاهدِ فداکار سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب در برابر شیاطین و اشرار عالم، به دست شقی‌ترین آحاد بشر به وقوع پیوست را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، ملت سلحشور، رزمندگان، مجاهدان و پاسداران انقلاب اسلامی، مدافعان حریم ولایت، همرزمان و خانواده معظم آن شهید عالیمقام تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

به راستی شهید سپهبد سلیمانی عزیز، پاداش یک عمر مجاهدت‌های مخلصانه و شجاعانه خود را در راه اعتلای اسلام، انقلاب و نظام گرفت و به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به خیل شهدای والامقام پیوست؛ اما آمریکای جنایتکار و دنباله های حقیر آن، دشمنان امت اسلامی بدانند راه مبارزه با استکبار جهانی و مقاومت در برابر توطئه‌ها، نقشه‌ها و سیاست‌های شیطانی، شوم و پلید آنان همچنان با قدرت، صلابت، قاطعیت و بصیرت تحت رهبری داهیانه و زعامت حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله العالی) استمرار خواهد داشت و پاسخ قاطع، تاریخی و پشیمان کننده از فرزندان ولایت دریافت خواهند کرد.

همچنین شهادت مجاهد برجسته شهید ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق یار و همرزم شهید سلیمانی در دفاع از حریم ولایت و دیگر شهدای پاسدار و دلیر این واقعه تروریستی را تسلیت عرض می‌نماییم.

زمان و مکان مراسم یادبود و گرامیداشت این شهدای والامقام با حضور موسسات و تشکل های مردمی قرآن و عترت سراسر استان متعاقبا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام
captcha