دل‌نوشته فرزند شهید لک‌زایی در فراق حاج قاسم
کد خبر: 3869189
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

دل‌نوشته فرزند شهید لک‌زایی در فراق حاج قاسم

گروه سیاسی ــ فرزند سردار شهید لک‌زایی در دل‌نوشته‌ای آورده است: شهادت حاج قاسم باعث بیداری بیشتر مردم مظلوم جهان خواهد شد؛ شهادت حاج قاسم به رگ‌های جوانان مبارز ایران، عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان حیات تازه‌ای می‌بخشد و همین حیات و بیداری است که بساط سلطه‌گران را از منطقه برخواهد چید.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سلمان لک‌زایی، فرزند سردار شهید حبیب لک‌زایی از فرماندهان سپاه سلمان استان، در فراق حاج قاسم سلیمانی دل‌نوشته‌ای به رشته تحریر درآورده است که یک نسخه آن به دفتر این خبرگزاری ارسال شده است.

در این دل‌نوشته آمده است: خبر تکان‌دهنده بود. حاج قاسم رفت. حاج قاسم به رفقای شهیدش پیوست. حاج قاسم به رفقای شهیدش همچون سرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی و سردار شهید حاج حبیب لک‌زایی پیوست. حاج قاسم را در صحنه‌های مختلف دیده بودم. با دیدن حاج قاسم به یاد مقاومت می‌افتادم. با دیدن حاج قاسم به یاد ایثار و فداکاری می‌افتادم. با دیدن حاج قاسم سلیمانی تمام مظلومان عالم در خاطرم می‌آمدند.

حاج قاسم در کنار مظلومان عالم بود و قلبش به یاد مظلومان عالم می‌تپید. حاج‌ قاسم آرزو داشت روزی برسد که رژیم جعلی صهیونیستی، آن‌گونه که امام خمینی بشارت داده بودند و آن‌گونه که مقام معظم رهبری به ما بشارت داده‌اند، از روی صفحه روزگار محو شود.

حاج قاسم در کنار فلسطینی‌ها و مردم مظلوم لبنان بود، همان‌طور که به حزب‌الله شیعه کمک می‌کرد به حماس سنی هم کمک کرد. حاج قاسم در کنار مردم مظلوم سوریه بود و از حرم دفاع کرد؛ انگیزه‌های الهی‌اش توانست فاطمیون، حیدریون و علویون را از کشورهای مختلف برای دفاع از حرم دعوت کند و آن‌ها را متشکل سازد.

جوانان افغانستان و پاکستان و جوانان عراق و لبنان هم آرزو داشتند در کنار حاج ‌قاسم باشند. حاج قاسم در کنار جوانان حشدالشعبی عراق قرار گرفت، به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند بر تروریست‌هایی که زاده آمریکا بودند پیروز شوند. حاج قاسم یادآور پیروزی مردم مظلوم عراق در برابر داعش است؛ او ما را به یاد مردم مظلوم سوریه می‌اندازد، با یاری او بود که مردم سوریه توانستند بر تروریست‌های چند ملیتی که سوریه را نشانه گرفته بودند، پیروز شوند.

حاج قاسم ما را به یاد یمنی‌های مظلوم می‌اندازد و نامش یادآور خانواده شهداست. حاج قاسم یادآور آن طفلی است که به او در حال نماز گل می‌دهد و او را جانشین و جایگزین پدر شهید خود می‌داند. حاج قاسم یادآور فاطمیون است؛ حاج قاسم یادآور یک نوجوان روستایی است که توانست برای دفاع از مملکت خود به دفاع هشت ساله برخیزد و در کشاکش جنگ تحمیلی صحنه‌های مختلفی از حماسه و ایثار و جهاد خلق کند.

زندگی حاج قاسم مساوی است با مبارزه، مقاومت، ایثار و جانفشانی. حاج قاسم یادآور مقاومت است، سلطه‌ستیزی در مقیاس جهانی؛ او نه تنها عنصری از جریان مقاومت در برابر آمریکای سلطه‌گر، بلکه فرماندهی است از فرماندهانی که در برابر نظام سلطه ایستاده‌اند تا نگذارند جهان تبدیل شود به دو قطبی سلطه‌گر و سلطه‌پذیر.

شهادت حاج قاسم باعث بیداری بیشتر مردم مظلوم جهان خواهد شد. شهادت حاج قاسم به رگ‌های جوانان مبارز ایران، عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، افغانستان و پاکستان حیات تازه‌ای می‌بخشد و همین حیات و بیداری است که بساط سلطه‌گران را از منطقه برخواهد چید.

خون حاج قاسم ملت‌های اسلامی را از تفرقه خارج خواهد کرد و وحدت را در میان آن‌ها گسترش می‌دهد؛ خون حاج ‌قاسم ما را قدم به قدم به امت واحده اسلامی و تمدن نوین اسلامی نزدیک‌تر خواهد کرد. پرچمی که در دستان حاج قاسم بود با ریختن خون و شهادتش بر زمین نخواهد افتاد بلکه به دست جوانانی از امت اسلامی همچنان در اهتزاز باقی خواهد ماند.

دولت آمریکا به‌دنبال آن بود تا پاسخ خوش‌خدمتی‌های سعودی‌ها را بدهد؛ می‌خواست با ترور سردار مبارزه با داعش، به تکفیری‌های شکست‌خورده روحیه بدهد، اما این مکر خداست؛ دنیای استکبار نه تنها با این اقدام به اهدافش نمی‌رسد، که هر روز به زوال و نابودی نزدیک‌تر می‌شود؛ خون حاج قاسم به‌زودی باعث پیروزی حق و زوال باطل خواهد شد.

از خدای متعال می‌خواهیم که خون این شهدا را سرآغاز قیام یکپارچه و سراسری ملت بزرگ عراق و همینطور دولت‌مردان و بزرگان جریان‌های سیاسی عراق قرار دهد تا با اقدامی منسجم و هماهنگ، مطالبه‌گر خروج کامل و بدون قید و شرط آمریکا از کشور خودشان بشوند و خودشان را از این معاهدات امنیتی که یادآور ذلت است خارج کنند.

انتهای پیام
captcha