سردار سلیمانی مجاهدی به تمام معنا برای دفاع از اسلام بود
کد خبر: 3869191
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

سردار سلیمانی مجاهدی به تمام معنا برای دفاع از اسلام بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سردار سلیمانی مجاهدی به تمام معنا برای دفاع از اسلام و ملت‌های مظلوم جهان بود، شهیدی که ۴۰ سال از عمر با برکتش را در راه فعالیت اسلامی برای دفاع از نظام و مظلومان هدیه کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در همایش «پرچمداران دین و اندیشه» که با حضور روحانیون و اندیشمندان کردستان دیروز، 14 دی‌ماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی و یارانش، جریان جدیدی را در کالبد مقاومت به وجود می‌آورد و باعث اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

وی افزود: سردار سلیمانی مجاهدی به تمام معنا برای دفاع از اسلام و ملت‌های مظلوم جهان بود، شهیدی که ۴۰ سال از عمر با برکتش را در راه فعالیت اسلامی برای دفاع از نظام و مظلومان هدیه کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: عده‌ای در تلاشند با ایجاد شکاف بین مسلمانان به اهداف شوم خود برسند و در این راستا با نفوذ در نهادهای انقلابی‌، دولتی و خانواده‌ها قصد دارند تا انقلاب را تضعیف کنند و عده‌ای دیگر از طریق جنگ نیمه سخت این اهداف را دنبال می‌کنند اما با هوشیاری مردم و درایت رهبری موفق نخواهند شد.

وی یکی از توطئه‌های دشمن را در سال‌های اخیر ایجاد گروه داعش بیان کرد و گفت: داعشی‌ها با تخریب و کشتار مسلمانان آسایش و امنیت را از جامعه اسلامی گرفتند وسعی کردند تا اسلام را خشن به جهان معرفی کنند، اما با دست توانای فردی مانند سردار سلیمانی این توطئه نیز خنثی شد.

سردار حسینی در ادامه اعلام کرد: انتظار داریم روحانیون در زمینه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و کاهش آسیب‌های اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به نقش اساسی علما در حفظ وحدت اسلامی، افزود: در صورتی که با حفظ انسجام و اتحاد در جامعه و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم به طور قطع در برابر دشمن پیروز تمام میدان‌ها خواهیم بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بین مسلمانان وحدت ایجاد کرده است، بیان کرد: روحانیون باید مردم را به سمت تعالیم اسلامی، احیای اسلام واقعی و دوری از تفرقه و تشتت در جامعه هدایت کنند.

وی یادآور شد: در زیر پرچم اسلام ناب محمدی هیچ تفاوتی بین قومیت، نژاد و مذاهب وجود ندارد و این دلیل اصلی هراس غربی‌ها از اسلام است و همواره به دنبال ایجاد اختلاف و رویگردانی مردم از دین اسلام هستند.

انتهای پیام
captcha