شبکه‌های اجتماعی؛ بازوی نرم‌افزاری استکبار/ نگارش مجاهدت‌های سردار سلیمانی؛ رسالت اهل قلم
کد خبر: 3869521
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
ملکی بیان کرد:

شبکه‌های اجتماعی؛ بازوی نرم‌افزاری استکبار/ نگارش مجاهدت‌های سردار سلیمانی؛ رسالت اهل قلم

گروه ادب ــ یک مترجم قرآن گفت: حذف پست‌های مربوط به شهید سلیمانی در اینستاگرام بیانگر استبداد رسانه‌ای غرب است زیرا آن‌ها از آگاهی ملت‌های جهان می‌هراسند.

شبکه‌های اجتماعی؛ بازوی نرم‌افزای استکبار/رسالت اهالی قلم درباره شهید سلیمانیحجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی ملکی، مترجم قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی فرد مؤثری در دفاع از کشورمان چه در زمان انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن در عرصه بین‌الملل بود و با مدیریت راهبردی‌اش توانست در جبهه مقاومت موفقیت‌های بزرگی را کسب کند و همه مردم از هر طیف و گروهی می‌دانند که سردار سلیمانی در حفظ و پایداری امنیت ملی چه مجاهدت‌هایی کرده است.
 
وی افزود: اگر امروز می‌توانیم در آرامش و امنیت قلم بزنیم و در جامعه زندگی کنیم و راحت سر به بالین بگذاریم، مدیون مجاهدت‌های چنین افرادی هستیم و هرچه برای معرفی اقدامات آن‌ها انجام دهیم، باز هم کم است.
 
ملکی ادامه داد: افرادی مثل حاج قاسم سلیمانی و مجاهدانی که شهید شدند کم نیستند، اهالی قلم که تاکنون تلاش کرده‌اند در قالب رمان و داستان زندگی بسیاری از این مجاهدان را وصف کنند، درباره حاج قاسم سلیمانی نیز باید این اتفاق رخ دهد و نویسندگان و اهالی قلم با سبکی نو و بدیع جوانان را با زندگی ایشان آشنا کنند. این حداقل وظیفه و رسالت اهل قلم و یکی از مصادیق زکات علم است که باید آن را پرداخت کرد.
 
این مترجم قرآن بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی با سوابق درخشان خود معنای دیگری از مقاومت را در جهان تفسیر کرد. شهادت این سردار مصیبت بزرگی است و ما به وجودش افتخار می‌کنیم و امیدواریم همه مردم و مسئولان این شهید را الگوی خود قرار دهند و جوانان نیز راه او را ادامه دهند.
 
وی با اشاره به حذف پست‌ها و مطالب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش در شبکه‌های اجتماعی، گفت: این امر را می‌توان نشان از استبداد رسانه‌ای دانست. آن‌ها که مدعی تبادل آزاد افکار و اندیشه‌اند، با این کار ثابت کردند که همه این‌ها دروغ محض و در ابعاد مختلف استبداد جاری است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی تصریح کرد: اینستاگرام پست مرا درباره شهید قاسم سلیمانی حذف کرد و مجدد پیام دیگری منتشر کردم و باز هم حذف شد. در نهایت پیامی منتشر کردم مبنی بر اینکه ما به دلیل ناجوانمردی و رذالت مدیران اینستاگرام که مدعی تبادل آزاد افکارند به زودی از دیار کفر به دیار اسلام هجرت می‌کنیم و در شبکه‌های اجتماعی بومی و داخلی ایران پویاتر فعالیت خواهیم کرد. متأسفانه به دلیل سود فردی و آنی خودمان، تصمیم‌های کلان و عاقلانه نمی‌گیریم. اگر تعداد زیادی از مخاطبان تصمیم جمعی بگیرند و از اینستاگرام مهاجرت کنند، این اقدام می‌تواند ضربه محکمی برای آنان باشد.
 
این مترجم قرآن به اهداف استبداد رسانه‌ای پرداخت و گفت: یک از اهداف مهم استکبار این است که کسی به ظلم و ناجوانمردی آن‌ها آگاه نشود و از سوی دیگر آن‌ها نوکر و سرسپرده‌اند و باید برده آمریکا باشند و این نشان از ماهیت استکباری آن‌ها دارد. همچنین اینستاگرام، توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی بازو‌های نرم‌افزاری استکبار‌ند و رسالتی جز این ندارند و از آگاهی ملت‌های جهان می‌هراسند.
انتهای پیام
captcha