اجتماع حماسی مردم زاهدان برای بیعت با سردار دل‌ها
کد خبر: 3869534
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

اجتماع حماسی مردم زاهدان برای بیعت با سردار دل‌ها

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اجتماع حماسی مردم زاهدان برای تجلیل از مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) صبح امروز، دوشنبه ۱۶ دی‌ماه در میدان آزادی این شهر برگزار می‌شود.

اجتماع حماسی مردم زاهدان برای بیعت با سردار دل‌هاعباس صفدری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: اجتماع حماسی مردم زاهدان برای تجلیل از مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام(ره) صبح امروز، دوشنبه 16 دی‌ماه در میدان آزادی این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این تجمع ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، افزود: این اجتماع به خواسته خود مردم ولایتمدار و شهیدپرور زاهدان برگزار می‌شود، چراکه مردم این شهر ارادت خاصی به این سردار رشید اسلام داشتند و پس از شنیدن خبر شهادت ایشان، خواستار برگزاری این اجتماع شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: سردار سلیمانی چه در دوران دفاع مقدس که فرماندهی لشکر 41 ثارالله را بر عهده داشتند و چه بعد از آن ارتباط نزدیکی با مردم این استان داشتند، بطوری که هر جا نامی از بچه‌های سیستان و بلوچستان برده می‌شد حاج قاسم سلیمانی به این خطه ابراز ارادت می‌کردند.

صفدری با بیان این‌که مردم سیستان و بلوچستان پیوندی عمیق و ناگسستنی با حاج قاسم دارند، اظهار کرد: سردار سلیمانی همواره برای رسیدن به مقام شهادت دعا می‌کردند و به آرزوی خود رسیدند.

انتهای پیام
captcha