میثا‌ق‌نامه جامعه قرآنی خوزستان با سید شهیدان مقاومت
کد خبر: 3869536
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

میثا‌ق‌نامه جامعه قرآنی خوزستان با سید شهیدان مقاومت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از سوی جامعه قرآنی خوزستان، شب گذشته، ۱۵ دی‌ماه در اهواز برگزار شد و مهدی دغاغله، پیشکسوت و داور بین‌المللی قرآن، «میثا‌ق‌نامه جامعه قرآنی استان خوزستان با سید شهیدان مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی سردار محبوب دل‌ها» را قرائت کرد.

میثا‌ق‌نامه جامعه قرآنی استان خوزستان با سید شهیدان مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی سردار محبوب دل‌ها

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از سوی جامعه قرآنی استان، شب گذشته، 15 دی‌ماه در اهواز برگزار شد و مهدی دغاغله، پیشکسوت و داور بین‌المللی قرآن کریم، «میثا‌ق‌نامه جامعه قرآنی استان خوزستان با سید شهیدان مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی سردار محبوب دل‌ها» را قرائت کرد. 

«بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلا

میثا‌ق‌نامه جامعه قرآنی استان خوزستان با سید شهیدان مقاومت، سپهبد قاسم سلیمانی سردار محبوب دل‌ها

بی‌شک تو تجسم وعده‌های خدایی، تو مصداق وقایع غیبی و حقایق پنهانی، تو تفسیر آیه‌های قرآنی. آنجا که جل فرمود: إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّ (کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده‌اند و به زودی خدای رحمان برای آنان محبتی در دلها قرار می‌دهد)

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم (ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.)

وَ مَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ (و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است.)

حیات و ممات تو عصاره عمل صادقانه با آیات قرآن است، تو مختار خدا بودی که مقام عظمای ولایت شهید زنده خطابت نمود اما اراده خداوند و حکمتش بر آن بود که بمانی، بمانی که امت شوی، بمانی که جهانی شوی، بمانی تا اهل ایمان و اهل قرآن به تو بنازند، بمانی تا اهل حق را سرآمد باشی، بمانی تا سرانجام به آرزوی دیرینه‌ات برسی،‌ تا به احسن‌العاقبة یعنی شهادت در راه حق نائل شوی.

سردار بزرگ اسلام شهادت عزت‌آفرین تو دین بزرگی بر همه پویندگان راه حق ولایت و بالاخص حملة‌القرآن است. ما جامعه قرآنی استان خوزستان در عمل به آموزه‌های الهی با روحیه‌ای جهادی با شما و یارانت و همه شهیدان در راه خدا عهد می‌بندیم که در این طریقت نورانی و تحت امر امام عصر(عج) و نائب برحق او امام خامنه‌ای در جهت تمسک به آرمان‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی پایدار، استوار و ثابت‌قدم باقی بمانیم.

به امید روزی که وجود مقدس امام زمان(عج) نور عدالت الهی را در تمام نقاط عرصه گیتی پرتوافکن کند و ریشه ظلم و ستم را بخشکاند.

جامعه قرآنی استان خوزستان»

انتهای پیام
captcha