دوستداران شهید سلیمانی به بهترین شكل ممكن انتقام می‌گیرند/ هرگز ذلت را نمی‌پذیریم
کد خبر: 3869647
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

دوستداران شهید سلیمانی به بهترین شكل ممكن انتقام می‌گیرند/ هرگز ذلت را نمی‌پذیریم

گروه اجتماعی ـ رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با تأكید بر اینكه نه تنها مسلمانان بلكه غیرمسلمانان بسیاری هم دلشان با سردار شهید قاسم سلیمانی بود، گفت: مسلماً دوستداران و سربازان سردار شهید سلیمانی انتقامش را به نحو احسن از دشمن خواهند گرفت و آمریكایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند كه دیگر خواب خوش نخواهند داشت.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و معروف به مالك اشتر انقلاب و ذوالفقار ایران اسلامی امروز، 16 دی‌ماه به‌همت جهاد دانشگاهی فارس در محل دانشكده پزشكی شیراز برگزار شد.
جواد قناعتی، رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همه ملت ایران و آزادی‌خواهان دنیا گفت: عاقبتی غیر از شهادت و شهادتی غیر از این نوع كه مظلومانه‌ترین نوع شهادت بود زیرا در یك كشور ثالث و در نیمه‌های شب و به وسیله شلیك موشك و سوختن و قطعه قطعه شدن پیكر مطهر حاج قاسم در انتظار ایشان نبود و این نشان از حقانیت راه شهید قاسم سلیمانی بود.

درد و غم مضاعف خانواده‌های شهدای مدافع حرم
وی با تصریح اینكه سردار سپهبد شهید سلیمانی 40 سال با دشمنان دین و ایران اسلامی مبارزه كرد كه درباره هر روز آن می‌توان داستان‌های زیادی نوشت، گفت: درد و غم و اندوه از دست دادن سردار شهید سلیمانی برای همه ملت ایران و آزادی‌خواهان دنیا یك درد و عم بسیار بزرگ است اما درد و غم خانواده‌های شهدای مدافع حرم درد و غم مضاعف است.
قناعتی ادامه داد: خانواده‌های شهدای مدافع طی تماس‌هایی كه دارند اعلام می‌كنند كه فرزندان شهدا دوباره یتیم شدند و آنان یك پدر بسیار مهربان را از دست دادند كه تنها شنیدن نامش هم قوت قلبی برای این خانواده‌ها بود.

سربازان شهید سلیمانی به بهترین شكل ممكن انتقام می‌گیرند/ هرگز ذلت را نمی‌پذیریم
رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس ادامه داد: حیات اخروی شهید سلیمانی آغاز شد و روح ایشان قطعاً نظاره‌گر ماست و از او برای هم تحمل این مصیبت جانكاه و هم گرفتن انتقام سخت از آمریكای جنایتكار و جبهه غربی، عبری و عربی مدد می‌خواهیم تا این انتقام سخت در تاریخ ماندگار بوده و مرهمی باشد برای دل‌های داغدیده امت اسلام.
وی با تأكید بر اینكه نه تنها مسلمانان بلكه غیرمسلمانان بسیاری هم دلشان با سردار شهید قاسم سلیمانی بود، گفت: مسلماً دوستداران و سربازان سردار شهید سلیمانی انتقامش را به نحو احسن از دشمن خواهند گرفت و آمریكای جنایتكار و صهیونیست‌های كثیف و غاصب بدانند كه دیگر خواب خوش نخواهند داشت و نمی‌توانند در یك فضایی برای خود احساس امنیت كنند و دیگر امنیت آن‌ها تضمین شده نیست.

شهادت سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناك‌تر است
قناعتی تأكید كرد: اگر وجود سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای آمریكا و صهیونیست‌ها خطرناك بود، مسلماً شهادت ایشان برایشان بسیار خطرناك‌تر خواهد بود و این را خواهند دید و برایشان اثبات خواهد شد.
رئیس كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس همچنین گفت: هر نظامی به درجه‌اش افتخار می‌کند اما برای سردار سلیمانی درجه افتخار نبود بلکه درجات نظامی مفتخر بودند که بر سینه و شانه و پیش‌وند و پسوند نام او قرار گرفته‌اند.
وی با تأکید براینکه اگر جز شهادت عاقبتی و جز این گونه شهادت، شهادتی نصیب سردار سلیمانی شده بود، باید به حقانیت مکتبمان شک می‌کردیم، گفت: حتی اگر خبر می‌دادند که سردار در یک عملیات شهید شده است، این روح حماسی که شهادت مظلومانه او ایجاد کرد، به‌وجود نمی‌آمد.

سربازان شهید سلیمانی به بهترین شكل ممكن انتقام می‌گیرند/ هرگز ذلت را نمی‌پذیریم

سردار شهید قاسم سلیمانی همواره منشأ وحدت بود
قناعتی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همواره حول محور ولایت حرکت کرد، گفت: او در زمان حیات محور و منشا وحدت بود و امروز هم با شهادت خود این وحدت را در همه اقشار و اقوام ایران اسلامی تقویت کرده است.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان فارس با تصریح اینکه این روزها نه تنها ملت ایران و امت اسلام که همه آزادی خواهان دنیا حتی در قلب آمریکا، هم داغدار شهادت حاج قاسم هستند، گفت: خداوند حاج قاسم را عزیز کرد؛ او خود را به زمین زد اما خداوند او را از زمین بلند کرد.
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با بیان اینکه حاج قاسم در هر جلسه‌ای حضور می‌یافت از دوربین‌ها و عناوین فراری بود، گفت: بر خلاف تمام قواعد غلط رایج امروز، حاج قاسم قدم بر می‌داشت و هر جا مظلوم می‌دید به سمتش می‌رفت.

كسی از شهادت قهرمان ملی كشور خوشحال نیست
قناعتی با بیان اینکه حاج قاسم خیلی گمنامانه و فروتنانه در خط نخست درگیری‌های سوریه و در جمع مدافعان حرم حضور پیدا می‌کرد، گفت: امروز تنها آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و ایادی انگشت شمار داخلی آن‌ها از واقعه شهادت حاج قاسم خوشحال هستند؛ جز عده‌ای خودفروخته در کشور، هیچ کس از شهادت قهرمان ملی‌مان خوشحال نیست.
وی همچنین دو نعمت سلامت و امنیت را نعمت‌هایی دانست که اهمیت آن‌ها در فقدانشان احساس می‌شود و اضافه کرد: اگر گرفتار ناامنی شویم متوجه نعمت امنیت می‌شویم، لذا باید قدردان حافظان امنیت باشیم.

سردار سلیمانی قوت قلب مردم خوزستان بود
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با اشاره به استقبال و تشییع باشکوه روز گذشته در خوزستان و بعد از آن در مشهد مقدس، اضافه کرد: اگرچه خوزستان سال‌هاست پر از مسائل قومی قبیله‌ای است اما روز گذشته در تشییع حاج قاسم سنگ تمام گذاشتند، چون او قوت قلب مردم خوزستان بود.
قناعتی یادآور شد: مردم انقلابی ایران امروز در تهران و فردا در کرمان تهران، ارادت خود را نسبت به این شهید بزرگوار و مدافعان حرم نشان می‌دهند.
وی با اشاره به خاطراتی از سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: بر زبانم جاری نمی‌شود که بگویم شهید سلیمانی چرا که ما با حاج قاسم و سردار سلیمانی مانوس بوده‌ایم، نه شهید سلیمانی؛ اما دشمن بداند که اشتباه بسیار بسیار بدی مرتکب شد و تاوان بسیار بسیار سختی هم در انتظارش خواهد بود.
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی برای جبهه کفر بسیار خطرناک‌تر سردار حاج قاسم سلیمانی است، تاکید کرد: این‌گونه نیست که قهرمانانمان را به خاک و خون بکشند و ما بایستیم و نظاره کنیم، در آینده‌ای نزدیک چنان درسی به جبهه غربی، عبری، عربی خواهیم داد تا بدانند ملت ایران کیست و اینجا کدامین سرزمین است.

سربازان شهید سلیمانی به بهترین شكل ممكن انتقام می‌گیرند/ هرگز ذلت را نمی‌پذیریم

هرگز ذلت را نمی‌پذیریم
قناعتی با تاکید براینکه ما اهل جنگ نیستیم اما ذلت را هم هرگز نخواهیم پذیرفت، گفت: اجازه نمی‌دهیم هر رذلی به سرزمین و قهرمانانمان نگاه چپ بیندازد، موجی که نه در غرب آسیا که در دنیا ایجاد شده، در آینده نزدیک درس سختی به جبهه غربی، عبری، عربی خواهد داد. اگر ترامپ در سرزمینی زندگی می‌کند که قهرمانش بتمن است، اینجا شیربچه‌های پرورش یافته مکتب امیرالمومنین(ع) هستند، ایران سرزمین پهلوانان و قهرمانان بوده است.
وی با اشاره به شیوه شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: دشمن حتی جرات رویارویی مستقیم با سردار شهید سلیمانی را نداشت، حتی جرات اینکه تک تیراندازی را در روز روشن به مقابله با او بفرستد در دشمن نبود، به همین دلیل در تاریکی شب و با استفاده از پهباد و به شیوه‌ای رذیلانه اقدام به ترور این قهرمان ملی کردند.

شهادت سردار؛ پیش‌مقدمه‌ای برای ظهور
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس افزود: اعلام می‌کنیم به اذن خدا و مدد حضرت زهرا(س) شهادت سردار سلیمانی، پیش مقدمه‌ای برای ظهور است؛ تحولات آینده این ادعای ما را اثبات خواهد کرد؛ انقلاب اسلامی ایران به استناد احادیث و روایات، بین الطلوعین ظهور است.
قناعتی در ادامه با تأكید بر اینكه برای ساختن جامعه، همه افراد باید عزم و اراده داشته باشند و گفت: مشکلات و محدودیت‌ها با همت و اراده همه ما رفع خواهد شد، هر یک از ما باید از خودمان شروع کرده و در انجام وظیفه با دقت و به بهترین شکل ممکن عمل کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.
یادآور می‌شود، در ابتدای این مراسم که زیارت عاشورا قرائت شد و حاضران به نوحه‌سرایی و عزاداری پرداختند.

انتهای پیام
captcha