خروش یمنی‌ها در محکومیت شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3869664
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

خروش یمنی‌ها در محکومیت شهادت سردار سلیمانی

گروه بین‌الملل ــ راهپیمایی گسترده‌ای در شهر «صعده» یمن برای محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن‌ها برگزار شد.

خروش یمنی‌ها در محکومیت شهادت سردار سلیمانی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری المسیره نت، شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها با حمل تصاویر شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعارهایی را علیه سیاست آمریکا سر دادند، از جمله: «الله اکبر ـ الله اکبر ـ آمریکا شیطان بزرگ است»، «از صعده تا بغداد ـ خط شهادت را طی می‌کنیم»، «آمریکا تروریست است... ما مردم آزادی هستیم» و برخی از تظاهرات‌کنندگان نیز پلاکاردهایی را با عنوان «خون شهدای آزاده، کشورهای استکبار را محو خواهد کرد» حمل می‌کردند.

«محمد جابر عواد»، استاندار صعده، نیز طی سخنانی در این مراسم شهادت این دو فرمانده بزرگوار محور مقاومت را به «عبدالملک بدرالدین»، رهبر جنبش انصارالله یمن، رهبر مقاومت در ایران، عراق و لبنان و خانواده شهدا تسلیت گفت و تأکید کرد: عملیات تروریستی آمریکا خطری بزرگ و باعث تشديد بحران است که هیچ واکنشی به جز بیرون راندن نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه و از بین بردن شر آمریکایی وجود ندارد.

وی بر ایستادگی و پایبندی مردم یمن به رهبری محور مقاومت در ایران، عراق، حشدالشعبی، سپاه قدس و آزادی‌خواهان برای ریشه‌کن کردن شر آمریکا و اسرائیل شیطان‌صفت و گرفتن انتقام سخت از آن‌ها تأکید کرد.

بنا بر گزارش‌ها، بعدازظهر امروز نیز تظاهرات گسترده‌ای برای محکوم کردن  ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان که جمعه گذشته در بغداد مورد هدف حمله تروریستی نیروهای آمریکایی قرار گرفتند، در شهر صنعا، پایتخت یمن، برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، کمیته‌ای که مسئولیت ساماندهی این موضوع را برعهده دارد خواستار مشارکت گسترده مردمی برای محکوم کردن این تجاوز و جنایت آمریکا شده است.

در همین باره وبگاه «العهد» گزارش داد که بیلبوردهای بزرگی از سپهبد قاسم سلیمانی در مناطق مختلف صنعا نصب شده است.
 
خروش یمنی‌ها در محکومیت شهادت سردار سلیمانی
انتهای پیام
captcha