پایگاه‌های نظامی نابوده شده آمریکا از مجهزترین مقرهای استکبار بود
کد خبر: 3870144
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

پایگاه‌های نظامی نابوده شده آمریکا از مجهزترین مقرهای استکبار بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پایگاه عین‌الاسد از سخت‌ترین و مجهز‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق بوده است که توسط ایران نابود شد.

سخت‌ترین و مجهز‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق توسط ایران نابود شدحجت‌الاسلام والمسلمین سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه ترور سردار قاسم سلیمانی بسیار ناجوانمردانه بوده است، اضافه کرد: اقدام آمریکا برای ترور سردار سلیمانی، بزدلانه بود.

به گفته وی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی به دشمنان خارجی نیز نشان داد که بر سر غیرت و عزت خود با هیچ احدی مذاکره نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها یک سردار ما را ناجوانمردانه زدند، ما سخت‌ترین پایگاه‌های نظامی آنان را نشانه گرفتیم و استکبار تصور چنین اقدام مقابله‌ای را از ایران نداشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدانند این اول راه است و هنوز نیروهای جهان اسلام انتقام خود را نگرفتند و تا هفته‌های آینده شاهد ترک آمریکا از عراق خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سالاری تصریح کرد: آمریکا در عملیاتی ناجوانمردانه سردار سلیمانی را ترور کرد، اما در اقدامی شجاعانه و جوانمردانه پاسخ بزدلی خود را از ایران گرفته است و از این پس نیز پاسخ‌های بیشتری از جهان اسلام دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha