خون سردار سلیمانی پایمال نمی‌شود
کد خبر: 3870255
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

خون سردار سلیمانی پایمال نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیام شهادت سردار سلیمانی این است که ایران همچنان ایستادگی می‌کند و حتی اگر سرباز رشید و سپهدار دلاورش را به شهادت برسانند، مردم از راه و اهداف او حمایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خونش پایمال شود.

خون سردار سلیمانی پایمال نمی‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمحمود عبداللهی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، با اشاره به اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی چهل سال از زندگی خود را در جبهه‌ها سپری کرد. ایشان از 20 سالگی با اشرار در سیستان و بلوچستان مبارزه می‌کرد و با شروع جنگ تحمیلی، در کنار خرازی‌ها، ردانی‌ها و کاظمی‌ها قرار گرفت و فرماندهی لشکر 41 کرمان را عهده‌دار شد. سردار سلیمانی در دوران جنگ از سرداران فاتح و خط‌شکن بود و در میان سربازان، سربازی می‌کرد. رزمندگان نیز ایشان را به عنوان فرمانده‌ای در صف سربازان می‌شناختند.

وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی، سردار سلیمانی به مدت سی سال فرماندهی سپاه قدس را به عهده داشت و بسیاری از پیروزی‌های حزب‌الله و حماس به واسطه فداکاری‌های ایشان به دست آمد. با ظهور داعش و زمانی که خطر سقوط عراق و سوریه شدت گرفت، کسی که به فرمان مقام معظم رهبری پرچم مبارزه با داعش را به دست گرفته، برای مقابله با این جریان برنامه‌ریزی کرد و مقاومت را به وجود آورد، سردار سلیمانی بود؛ چنانکه امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید:«کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا؛ همواره دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید».

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر مردم از رشادت‌های سردار سلیمانی در دوران جنگ خبر نداشتند، ولی مبارزه ایشان با داعش و فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های‌شان را مشاهده کرده‌اند و با حضور گسترده در تشییع پیکر سردار سلیمانی، به این فداکاری‌ها پاسخ دادند. روح پاک ایشان از ما حمایت می‌کند و پیروزی‌ها را ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی بیان کرد: پیام شهادت سردار سلیمانی این است که ایران همچنان ایستادگی می‌کند و حتی اگر سرباز رشید و سپهدار دلاورش را به شهادت برسانند، مردم از راه و اهداف او حمایت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند خونش پایمال شود، چنانکه قدم اول را سپاه پاسداران با حمله به پایگاه نظامی آمریکا نشان داد. شهادت سردار سلیمانی و قدرشناسی مردم از او انقلاب جدیدی بود و ملت ایران را یک بار دیگر به دنیا معرفی کرد. دشمن سال‌ها تبلیغ می‌کرد که مردم ایران از نظام‌شان جدا شده‌اند و مشکلات اقتصادی آنها را مأیوس ساخته است، ولی مردم با حضور گسترده خود در تشییع پیکر سردار سلیمانی تبلیغات دشمن را خنثی کردند و این بزرگترین پیام به سران سلطه و استکبار بود.

وی گفت: اقدام سپاه در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، مطالبه مردم و وعده نظام بود و نشان از قدرت کشور دارد. مقام معظم رهبری فرموده بودند دوران بزن و در رو تمام شده است. ایران زمانی که قدرت نداشت، با دست خالی در برابر حملات دفاع کرد، امروز دشمن قدرت ما را می‌بیند و ان‌شاءالله روز به روز این عزت بیشتر می‌شود.

انتهای پیام
captcha