به گزارش ایکنا از مازندران، حجتالاسلام محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه مازندران، در نماز جمعه 20 دیماه این هفته ساری، با تکریم از مهدی مستشرق، سردار رمضان پورقاسم را به عنوان مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان ساری معرفی کرد.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر جوانگرایی در اداره جامعهف اظهار داشت: باید در ستادهای نماز جمعه برای ایجاد تحول، تغییر صورت بگیرد.
وی با ابراز خوشحالی از حضور سردار پورقاسم در این جایگاه، از خدمات مستشرق و آیتالله طبرسی به عنوان امام جمعه سابق تقدیر کرد.
رمضان پورقاسم، در سخنانی با بیان اینکه حال هوای کشور همچنان حال و هوای شهادت سپهبد سلیمانی است، گفت: این شهید از نخبههای جنگ و در مبارزه با اشرار و برقراری امنیت در کرمان و سیستان و بلوچستان تلاشهای زیادی کرد.
وی مستشرق را از نیروهای ولایی و مومن شهر معرفی کرد و افزود: ما قدردان زحمات این خادمان ملت هستیم.
انتهای پیام