نشان ولایت به خانواده سردار شهید سلیمانی اهدا می‌شود
کد خبر: 3870814
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

نشان ولایت به خانواده سردار شهید سلیمانی اهدا می‌شود

گروه معارف ــ رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین علی(ع) از اهدای نشان ولایت به خانواده شهید سردار سلیمانی در آیین اختتامیه این کنگره خبر داد.

نشان ولایت به خانواده شهید سردار سلیمانی اهدا می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، سیدحسین رضازاده، امروز شنبه در نشست خبری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین علی(ع) در اصفهان، اظهار کرد: دبیرخانه کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امام علی (ع) ۱۰ خردادماه فراخوان مقاله داد تا دانشگاهیان، حوزویان، محققان، پژوهشگران، شعرا و هنرمندان در 34 رشته، آثار خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

وی ادامه داد: ۱۰۸۲ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه کنگره ارسال شد که توسط هیئت‌ داوران مورد ارزیابی قرار گرفت. این مقالات با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در قالب کتابی منتشر می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین علی(ع) بیان کرد: ۱۴ جلد کتاب با عناوین قرآن و امام علی(ع)، ولایت و امامت، امام علی (ع) و نهج‌البلاغه، امام علی (ع) در آینه شعر و ادب، امام علی (ع) از منظر دانشمندان و مستشرقان، امام علی (ع) و علوم انسانی، امام علی (ع) و تاریخ، تربیت، اخلاق، عرفان، اجتماع، مدیریت، سیاست، مقالاتی در یک جلد به زبان اردو، عربی، آذری، اسپانیولی و جلدی نیز شامل چکیده مقالات به چاپ رسیده که در آیین اختتامیه از آن‍‌ها رونمایی خواهد شد.

وی افزود: ۳۲ مقاله به زبان انگلیسی و فرانسه توسط دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و موسسه نهج‌البلاغه، در دو جلد ترجمه شده و قرار است وزارت امور خارجه آن‌ها را در بین سفارت‌خانه‌ها توزیع کند.

رضازاده خاطرنشان کرد: سه جلد کتاب نیز) با عنوان سیمای امیرالمؤمنین (ع) در الغدیر، توسط بخش تحقیقات و پژوهش موسسه اهل‌بیت (ع) آماده شده که در آیین اختتامیه کنگره از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: دو جلد کتاب به نام شناخت حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه از سوی انجمن ناشران با همکاری اداره کل ارشاد اصفهان آماده انتشار است.

وی افزود: در این کنگره از ۱۴ شخصیت که در زمینه انتقال و معرفی فرهنگ و معارف، سیره امام علی(ع) و همچنین شرح نهج‌البلاغه خدماتی انجام داده‌اند، تقدیر می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین علی(ع) تصریح کرد: در روز 26 دی‌ماه و در آیین اختتامیۀ این کنگره، با حضور آیت‌الله مظاهری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشان ولایت به خانواده شهید سردار سلیمانی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha