آغاز عملیات اجرایی دو مدرسه خیرساز در درمیان
کد خبر: 3871252
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

آغاز عملیات اجرایی دو مدرسه خیرساز در درمیان

گروه اجتماعی ـ عملیات اجرایی مدرسه دوکلاسه خیری روستای آویجان و مدرسه دوکلاسه خیری روستای آویجان در شهرستان درمیان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی دو مدسه خیرساز در درمیانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا بیکی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی، امروز 23 دی، در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو مدرسه در درمیان، اظهار کرد: مدرسه مذکور دارای دو کلاس درس در زیربنای 113 متر مربع ساختمان آموزشی است که مقرر است تمامی هزینه‌های ساخت و تکمیل این پروژه توسط خیرین فوق تامین و هزینه شود.

وی افزود: توزیع سبد غذایی در روستاهای محروم شهرستان‌های درمیان، نهبندان و سربیشه از دیگر برنامه‌های امروز بود که توسط این گروه خیر در روستاهای کلاته ذکری، کلاته بلوچ و دیگر روستاها به نمایندگی از روستاهای دیگر محروم استان انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی یادآور شد: توزیع پوشاک و لوازم‌التحریر در مدارس روستاهای کمتر برخوردار شهرستان‌ها و همچنین کمک به خرید جهیزیه‌های خانواده‌های معرفی شده توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبی نیز از جمله اقدامات شایسته این خیران در خراسان‌جنوبی است.

 

انتهای پیام
captcha