محفل انس با قرآن کریم در شوش برگزار شد + عکس
کد خبر: 3871364
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

محفل انس با قرآن کریم در شوش برگزار شد + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی _ به مناسبت بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش محفل انس با قرآن کریم در 21 دی ماه در مسجد چهارده معصوم(ع) شوش برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در شوش برگزار شد + عکس

علی حمزه، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش محفل انس با قرآن کریم در 21 دی ماه در مسجد چهارده معصوم(ع) شوش برگزار شد.

وی بیان کرد: قرآن کریم سبک زندگی و ارزش های انسانی را تبیین می کند و مقاومت و پایداری در برابر ستمگران و ظالمان را ارج می نهد، اگر چه دشمن سردار رشید اسلام را از ما گرفت اما قاسم ها و عباس ها هنوز زنده اند و تا پیروزی راه مقاومت را ادامه می دهند و به پاس بزرگداشت آن شهید بزرگ این مراسم برگزار شد.

حمزه گفت: قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی، جابر لطیفی، قاری و مبتهل کشوری و سید علیرضا نجاتیان، مرتضی بدویان و مصطفی محمدی سه نفر از قاریان نوجوان در این محفل قرآنی به قرائت قرآن کریم پرداختند. همچنین به ۲۲ نفر از قرآن‌آموزان موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالبیان شوش که در مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان شوش حائز رتبه‌های برتر شدند ، تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha