درام‌پردازی قوی سبب حضورم در وارش شد
کد خبر: 3871512
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
علی‌رضا جلالی‌تبار:

درام‌پردازی قوی سبب حضورم در وارش شد

گروه هنر ــ بازیگر سریال «وارش» گفت: برای قبول نقش یوسف در مجموعه وارش زمانی زیادی در اختیارم نبود تا بتوانم مجموعه را به صورت کامل بررسی کنم اما درام‌پردازی قوی این اثر سبب شد آن را بپذیرم.

علیرضا جلالی‌تبار، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌و‌گو با ایکنا، درباره حضور در سریال وارش گفت: زمانی‌ که این مجموعه به من پیشنهاد شد فقط دو روز تا ضبط سریال زمان داشتیم و فقط طرح را خواندم. به همین دلیل انتخاب این اثر ریسک‌هایی را در پی داشت اما با توجه به جذابیت اثر، این ریسک را به جان خریدم. درباره نقش یوسف باید بگویم. او تلاش می‌کند، گلیمش را به شکلى آبرومندانه از آب بیرون بکشد و اینگونه حوادث و ناملایمات زندگی را سپری می‌کند.

وی ادامه داد: از تجربه کارگردان و نویسنده برای نزدیک شدن به نقش استفاده کردم. درباره دیگر نقش‌ها هم باید بگویم، پرداخت شخصیت‌ها برگرفته از آدم‌هاى واقعى و نشان‌دهنده ظرفیت خوبى است که تهیه‌کنندگان در آثار نمایشی به دنبال آن‌اند.

جلالی تبار در پاسخ به برخی ناهمخوانی تصویری و زمانی در وارش گفت: فکر می‌کنم در سریالی که به صورت فشرده تولید می‌شود، اشتباهات این‌چنینی دور از انتظار نیست، به ویژه ممکن است عده‌ای بسیاری هم متوجه آن نشوند، اما باز هم تأکید می‌کنم اگر زمان کافی برای این تولیدات در نظر گرفته شود، این اشتباهات به حداقل‌ترین میزان خواهد رسید.

بازیگر فیلم «اولین امضا برای رعنا» درباره شخصیت‌پردازی قوی این سریال و اینکه در این مجموعه از سیاه یا سفید نگاه کردن به نقش‌ها پرهیز شده، توضیح داد: درام در وارش قوى است، یعنى دو قطب مثبت و منفى به خوبى چیده شده‌اند. به همین جهت یکسویه‌نگری در مجموعه دیده نمی‌شود. این اتفاق به نظرم تأثیر بسیار خوبی در واقعی شدن نقش‌ها دارد.

وی درباره اولین تجربه‌اش در سینما «وقتی همه خواب بودیم» ساخته استاد بهرام بیضایی و برخوردی که با این اثر شد، گفت: ۱۰ سال طول کشید تا عده‌ای درباره این فیلم به درک بهتری برسند، اما خیلى‌ها هنوز از روى شنیده‌ها در مورد آن قضاوت مى‌کنند. با توجه به اینکه فیلم زبان و مفهوم انتقادی داشت، چنین برخوردی را در زمان اکران پیش‌بینی می‌کردم.

انتهای پیام
captcha